deze keer een lange cyclus..???

hey meiden.
ik weet het nu echt niet meer.. ik heb nu al 3 dagen achterelkaar een posi ovulatie test en voel ook nog steeds alsof me ei aan het springen is.. dit ook die 3 dagen..
maar deze keer is de kramp niet ineens heel hevig en maar 10 min en klaar zoals anders maar steeds kleine krampjes dan weer links en afentoe rechts, net zoals dat je zwanger bent maar dan net iets pijnlijker..

mijn temp zakt nu ook.. en ik zit nu op dag 24.. ggrr van een cyclus van 32 dagen (normaal)
mijn link voor mijn temp kaart is
http://www.babybytes.nl/temperatuurkaarten/detail.php?naam=angell82&kaartnr=2

we zijn maar druk aan het klussen de laatste week maar begin er zo een beetje genoeg van te krijgen..

kan iemand mij AUB advies geven...? word echt helemaal gek.. der gaat van alles door me hoofd..

ik hoop dat iemand mij wel kan helpen want weet zelf echt niet wat er aan de hand is..

liefs...

ik snap dat je er genoeg van krijgt!! Ik ook.. ik keek net ff op de nod lijst en we zitte in dezelfde ronde!

Is die ovulatietest al 3 dagen hetzelfde? want ik las dat als het 2e streepje net zo donker is als het controlestreepje, dat je dan je ei binnen 24-36 uur heb.. als ie lichter is dan duurt het misschien nog ff??? ik heb er voor de rest geen verstand van hoor hihi want ik gebruik ze niet. Wel wil ik ze de volgende ronde gaan gebruiken (al hoop ik dat dat niet hoef hihi)

Heey meid,

Wat verwarrend hé?! Daarom ben ik ermee gestopt. Ik werd er nog onzekerder van. Ik vind het wel raar dat die test al 3 dagen positief is. Welke testen gebruik je? Volgens mijn ha kun je de ovutesten nog niet helemaal vertrouwen, het is nog niet goed genoeg ontwikkeld volgens hem. Ik zou om de 2 dagen klussen tot na het weekend en dan wachten tot je nod. Moeilijk hé!! Hier is het ook n iet zeker wanneer mn ei is, dus ook wij klussen maar raak en ook ik ben het stiekum wel even zat haha.

Succes meid!!!
Liefs ciomama

Hey meid,

ik moet zeggen dat ik deze maand ook van die vervelende ovulatietesten had, 4 superpositief en op de 5e dag eindelijk eentje die iets minder positief was. We hebben er maar flink op los geklust en hopen er het beste van.
De 22e is mijn nod en ik hoop dat het resultaat gehad heeft.

Veel succes!
Jolijn

Hay meid,

Misschien is het inderdaad beter om het ff te laten. Het kan je inderdaad ook onzekerder maken en dat is één van de redenen dat ik heb gewacht en ze gelukkig niet meer nodig bleek te hebben......hoop voor jou hetzelfde!

Succes, rustig aan meisie!!

xxxxxxxx Jessica

Temp aan het zakken is niet goed. Beetje cru om te zeggen zo maar als je zwanger bent blijft die hoog. Meedere positieve ovutesten kan ook zijn omdat er meerdere eitjes zijn. zowel links als rechts 1. Die komen vaak niet tegelijk maar net na elkaar.

supertje...
ik hoop eigenlijk niet dat jij gelijk zal hebben..
een 2ling als eerste lijkt me zo onwijs zwaar...
maar ja.. als het zo is.. dan tuurlijk welkom haha..
ik ga nergens meer van uit.. ik klus niet meer omdat het moet.. heb daar geen zin meer in.. en gaat zeer doen..

ik hou gewoon nog ff goed mijn temp in de gaten.. die schommeld altijd al wel..ggrr

en ik gebruik de dipstick ovu testen.. van 123ovulatietesten.nl
die zijn goedkoper als die van sensitest..

xxx

Terug
Bovenaan