deze keer een lange cyclus..???

Wil niet zeggen dat ze ook allebei bevrucht worden he. hahahah. Maar een 2ling als eerste, druk krijg je het met een kleintje toch. Dus ik zou zeggen 1 of 2 dat maakt dan ook niet uit hahahah. Hoop voor je dat het deze ronde gelukt is en dat je weer plezier krijgt in het klussen.

ik had laatste x ook een cyclus van 34 dagen ineens. heeeel irritant! tis wel zo dat je moet stoppen met testen als je ovulatietest eenmaal echt poitief is. kijk maar eens op http://sensitest.nl/veelgesteldevragen.php?m=ovulatietest

even doorklussen is nioet erg maar ik was t ook zooooo beu, wij hebben ruim 2 weken geklust. nu beginnen we maar wat later... ;)

ja dat om de dag klussen komt me echt de strot uit haha..
vooral als je gevoel weer eens zegt.. je moet.. dan ben je onwijs droog en is er al helemaal niks meer aan..
ik ben nu ook vanaf vandaag gestopt met ovu testen.. want gister was hij nog steeds posi..
4 dagen achter elkaar een posi test.. van 123ovulatietesten.nl maar die van sensitest was gelukkig wel negatief..

dus ben er klaar mee.. ik zou nu ook niet weten wanneer mijn NOD is.. dus ik zie het allemaal vanzelf wel..

bedankt allemaal voor jullie berichtjes..

liefs

Terug
Bovenaan