deze poppenwagen krijg Birgit!

A

Anoniem

Guest
Nou Ik heb net een leuke poppenwagen uitgezocht voor Birgit die ze van mijn moeder krijgt voor Sinterklaas. Ik zag eerst een foto van mezelf als ukkie achter zo'n zelfde wagen en dacht: die krijgt Birgit ook!
Wat heb je veel keus trouwens zeg!

de linker:

En dan met roze bekleding :)

Ik ga maandag naar ikea en misschien neem ik ook nog een poppenbedje mee die is daar maar 12,95... en ik ga ook meteen een tafel en stoeltje kopen. Nou dan heb ik eindelijk het kado voor sinterklaas!

toedeloe!!!!!!

Hoi Evelien,

Wat onwijs schattig! Feline heeft voor haar verjaardag een buggy gekregen en ze is er helemaal gek mee. Er achter lopen, en steeds de pop er in en er uit.

En dat bedje ga ik waarschijnlijk ook kopen bij Ikea. Zet ik hem op haar kamertje, dan kan ze elke avond de pop in bed doen.

groetjes Maris

kjoet he!

Ik vind het allemaal zo leuk dat poppengedoe. Ik had nooit gedacht dat ze er zo mee zou gaan spelen, tis geen meisje meisje zoals ik was..
Ik kan ook niet wachten tot ze met barbies gaat spelen, kan ik ook met barbies mee spelen zonder dat iemand raar naar me kijkt hahaha (ik had n barbie tik ;-) )

Ik was niet zo'n poppenkind, maar meer van de auto's en zo. En leuk dat ik het vind dat ik een echt meisje meisje heb hahaha

groetjes Maris

ps en ik speel nu ook gewoon ongegeneerd mee hoor!

Ooh wat schattig....
Alleen voor de poppendingen en staartjes zou ik al een meid erbij willen. Heb zelf dus 3 kereltjes en het zijn ook echte kerels.
Schaf wel eens een pop aan...maar helaas...nadat de benen en armen uit elkaar getrokken zijn ligt pop in de hoek....

Maar enorm leuk! Lief!
Groet van Anouk

quote: Mam van 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2008 22:56:50'));

Ooh wat schattig....
Alleen voor de poppendingen en staartjes zou ik al een meid erbij willen. Heb zelf dus 3 kereltjes en het zijn ook echte kerels.
Schaf wel eens een pop aan...maar helaas...nadat de benen en armen uit elkaar getrokken zijn ligt pop in de hoek....

Maar enorm leuk! Lief!
Groet van Anouk

Haha, klinkt heel bekend. Ik heb voor de oudste (een jongen) mijn oude babypop van zolder gehaald. Dit was zon plaspop. Het enige wat hij interessant vond, was wat die pop tussen de benen had. De rest werd er vanaf gesloopt. Ik heb toen maar een bouwpakket voor hem gekocht!

Eline heeft voor haar verjaardag een knalroze houten poppenwagen gekregen. Zal zo kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Is gelijk een soort loopwagen.

Rieten vind ik ook heel erg leuk!!

Leuk hoor zon poppenwagen!
tja hier zijn we meer van de auto's en ballen!

Nog ff wachten en dan wandelt ze er lekker mee, dan ook ff fotootje plaatsen he?

gr. Saskia.

Terug
Bovenaan