deze poppenwagen krijg Birgit!

Mette krijgt met Sinterklaas maar een kleinigheidje omdat haar broertje of zusje in januari wordt geboren. Ze krijgt dan bovenstaand wagentje en bedje. Dit is ons aangeraden omdat ze tegen die tijd in de leeftijd zit dat ze alles nadoet (doet ze nu al...) Kan ze ook wandelen met haar 'baby' en het ook in bed doen. Enne zelf vind ik dit spul ook wel erg schattig!

lfs ing

Hoi Evelien,

Dat is ook echt een super lieve poppenwagen. Marissa krijgt deze van opa en oma

Er staat een gouden kroontje op. Ze krijgt er ook My First Baby Born bij en kan dan naar hartelust gaan moederen
Ben erg benieuwd wat ze er van gaan vinden en of ze er ooke cht al iets mee gaan doen

groetjes Linda

leuk leuk leuk,. al die wagentjes! Ik heb echt zo zitten twijfelen over wat ik wou, ik vind die houten ook zo leuk! Maar hij is al besteld! dusss
Birgit heeft zo'n eerste pop van zapf.. Vanavond lag ik op de grond, geeft ze me haar pop in mijn ene arm, grote Nijn in mijn andere  arm en de fles in mijn hand. Ging ze op een afstandje staan kijken en gingen ze helemaal happy lachen en zo haar schoudertje ophalen hahaha. Kan niet wachten tot ze die wagen krijgt, ze vind t vast prachtig.. en idd dan kom ik natuurlijk showen met foto's!

Hoi Evelien,

Wat kunnen ze dan ontzettend lief doen he. Marissa geeft haar knuffel vaak een dikke kus en dan gaan we hem samen onder een dekentje leggen, echt zo ontzettend schattig. En er zijn zoveel verschillende wagens dat je toch moet kiezen he. Ik vind ze ook allemaal zo ontzettend leuk

groetjes Linda

Hoi,
wat grappig Daniëlle heeft die poppenwagen voor dr verjaardag gekregen van onze vriendengroep. Ze loopt er af en toe al mee te wandelen.
Groetjes van Sonja

Ohhh, ik vind die van Inge en Linda ook wel weer errug leuk!!!!! Hoeveel poppenwagens kan een meisje van 14 maanden aan???

Hoi,
ik heb nog even een foto opgezocht van Daniëlle met dr poppenwagen:

Groetjes van Sonja

Hahahaha! Tja Moonpoontje....het is ALLEMAAL zoooo leuk!!! Ik herken het wel hoor wat je voelt! Denk je de ultieme keuze te hebben gemaakt...komt er weer iets voorbij wat ook wel heel erg leuk is...

Mss een tip...deze poppenwagen heb ik voor 39,95 gekocht bij Duketoys  aangezien die in de maandaanbieding was... We hadden eerst het witte wagentje met het kroontje van Piccolini in huis a 87.50 (tja ik was er erg weg van) maar dat bleek me toch een miskoop. De gaten waren scheef geboord en het ding was scheef als het in elkaar stond. uiteindelijk is het hout ook nog gescheurd. Die is dus teruggegaan naar de winkel. Toen ik dit wagentje zag voor minder van de helft van het geld vond ik het meer dan prima zo! Deze is ook lief en niet krom! Enne hier zat het dekbedje erbij en bij piccolini kwam die er nog eens bovenop. Die houten dingen zijn erg prijzig dus als je niet teveel uit wil geven kijk dan even op duketoys.nl. HEEEEEEEEEL veel leuke dingen! En NEE ik werk er niet!

xx ing

Terug
Bovenaan