Deze tip las ik op aug mama's : TIP voor spugende babys

Ik las ergens op internet de volgende tip en hier werkt ie als een trein! Noé heeft al 2 dagen echt NIET meer gespuugd!
Na de voeding en vóór het boertje kantel je je kindje langzaam achterover en weer terug (niet op de kop maar best een stukje). Even rechterop houden en dit herhaal je een keer of drie! Daarna boeren en tadaaa! Ik hoop dat jullie er baat bij hebben!

Dit heb ik ook al een paar keer geprobeerd maar werkt bij ons totaal niet...het lijkt zelfs wel of hij hier meer door gaat spugen.

Hoop dat het voor andere baby's een goude tip is!

ik gebruik ook johannesbroodpitmeel en ik kantel mijn kleine meid ook.toch heeft ze nog dagen dat ze spuugt en soms ook niet.ik denk dat ze soms gewoon teveel melk binnen krijgt en dan gaat spugen.

ga het proberen

johannesbroodpitmeel gaf hier alleen maar een krijsend meisje van pijn in haar darmpjes.... dus weer gestopt, dan maar liever vaker verkleden....

maar deze tip wil ik wel proberen

het vervelende is dat ze gewoon erg druk is hihi waardoor ze het volgens mij met kracht daar boven duwt.... tja wil ook zoveel dat kleine meisje

nou vannacht jpm geprobeerd en net wat puck zegt: darmkampjes zijn weer helemaal terug, helaas, dit is ook niet de oplossing. Kantelen helpt ook niet. We zoeken verder

@bib85 misschien een idee om de flessen van Dr. Brown te proberen?. Dit gebruiken wij en gaat erg goed, goed je kind rechtop houden met drinken en als de fles leeg is ongeveer nog 15 a 20 min rechtop houden zodat het goed kan zakken (zorgen dat het drinken dus niet via de slokdarm weer omhoog kan lopen) Wij gebruiken bij de hleft van de voedingen ook jbpm en werkt bij ons wel goed. Onze zoon spuugt nog wel bij elke fles maar lang niet meer zoveel asl in het begin. Nu is het af en toe een mondje voeding wat terug komt maar dat schijn wel normaal te zijn.

Terug
Bovenaan