Deze tip las ik op aug mama's : TIP voor spugende babys

@bibi wij dede zelfs ook de halve hoeveelheid van wat voorgeschreven was alleen om het iets dikker te maken... weet niet waar je woont maar heb een dr brown fles liggen voor je als je dat wilt proberen... moet je alleen een speentje regelen die gebruik ik nog ;-)

wij verschonen na de fles maar ik leg wat onder het kussen zodat hij schuin ligt
bedje schuin zetten kan ook wij hebben een handdoekje onder het matras

het kantelen lijkt hier wel te werken.... en ze vindt het nog leuk ook hahaha
lees alleen dat ik het anders deed hahaha naar mij naar achter naar mij naar achter hahahaha wie weet werkt dat voor jullie ook?

@ BIBI...Mijn meiden hebben allebei reflux en spugen dus al vanaf de geboorte.
Soms echt hele fless terug vooral Sunn..
JBP hielp bij mij ook niet goed en ik gebruik dus als sinds 2 maanden voeding voor spugende babys..
Van het ah merk(8.50 euro van nutrilon is deze 15 e) en wij gebruiken difrax flessen...
Sinds deze voeding geen spugende babys meer..
Ook geen kramp want ik gebruik in elke laatste fles voor de nacht (en die is al om 19 uur..) ortica van ortiflor..dat is een pro bioticum.

Je moet over stappen van voeding wel even de tijd geven...netzoals kantelen..
Voeding overstap duurt zeker een week voor dat je kindje er aan gewend is..
Succes!!

Bedankt voor de tips! Met dr brown duurt het 40 min voor ie zn flesje opheeft, te langzaam helaas.

Difrax fles hebben we ook, daardoor spuugt ie wel iets minder. Ga de voeding van AH wel even proberen!

Geef je beebje wel even tijd omdaar aan te wennen..ontlasting gaat anders worden en kan harder worden in het begin of juist spuit luiers..dus pas na week ander halve week kan je zien of het baat heeft..bij mijn reflux kids wel..
Oja met deze voeding goed schudden voor klonten en 123 speen gebruiken..met difrax kan dat lastig zijn je moet even zorgen dat je speen op stand 3 goed met de vorm van de fles mee gaat zeg maar...

Terug
Bovenaan