Deze week eigenlijk ongi....

Ha,
ik wacht met je mee hoor. Weet ook niet precies wanneer ik ongi zou moeten worden. Je kunt er geen peil op trekken nu. Als ik uitga van mijn langste cyclus van voor mijn zwangerschap van Quinn dan is dat volgende week vrijdag. Dus daar wacht ik op. Voel al wel wat ongivoortekenen. Dus het is waarschijnlijk helaas deze keer.
Succes met wachten.
Groetjes Veerle

Spannend hoor! Ik zou ook niet kunnen wachten. Knap van je dat je zoveel geduld hebt!

Ik duim voor je!

groetjes Sonja

spannend sandy!! hopelijk is het gelukt voor jullie en ben je weer lekker zwanger!
(dit keer zonder bijverschijnselen;;:))

succes hoor met testen en ik lees het wel weer

liefs sweety

sorry maar ik wilde toch ff melden dat ik ook zwanger wil worden en ook al een week w8 op ongi... helaas ben ik niet zwanger want dan moet ik eerst wel sex hebben hahhah...

maar goed ik hoop dat het je gelukt is! kan niet w88 tot het resultaat! Trouwens ik zou ook niet kunnen w88 met testen.....

grt suuz

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie hartverwarmde reacties, wat leuk om zo op het forum te komen!!!
Ja durf eigenlijk niet te testen, dat is het hem nu!!! Te bang voor een negatieve test!!!
Maar alles wijs er nu toch op dat het misschien wel gelukt is, want ook mijn borstvoeding loop nu heel sterk terug!!! En had hier ergens gelezen dat het ook een teken zou zijn!!!
Geef alleen nog maar smorgen bv en rest flesvoeding!!!
Of zou me lichaam me zo voor de gek houden aachhhhhhh!!!
Pffffffff wordt wel moe van mezelf als ik het nu terug leest!!!
Hebben jullie idee hoe ik nu verder moet en zijn er ook moeders hier die al twee keertjes zijn zwanger geweest??? Hoezo spannend,haha!!!

Liefs Sandy

hoi ik ben al 4 keer zwanger geweest en elk voelde en ervaarde ik anders.... alleen de laaste heb ik een mooi kindje gekregen.... dus ja niet iets wat je nu wilt horen denk ik...

grt suuz mv joshua 8-2-7

Terug
Bovenaan