deze week NOD??!!

Wie heeft er deze week zijn NOD? Ik ergens eind deze week, denk vrijdag de 13de...
Spannend, hoewel ik weing hoop heb, zo zonder hormonen, na 3x miskraam achterelkaar. Het blijft toch spannend....

Dat zou een mooi verjaardagscadeautje zijn....morgen word ik 30

succes voor iedereen!!

xx Mickey

Hoi Mickey,

Heb niet deze week m'n NOD maar wil je voor morgen alvast een fijne verjaardag wensen en hoop dat je het mooiste verjaardagscadeau krijgt dat je je maar kunt wensen.

Liefs, Cath

Lieve Mickey,
Je verjaardagswensen staan in de topic van MamaPeet speciaal voor jou...
In deze wil ik even op je vraag reageren: Helaas, mijn NOD was vandaag maar .... gisteren zijn de RD weer ons leven in komen stampen... en hoe !
Overduidelijk dus geen twijfel mogelijk, WEER niet zwanger....
Geen behandeling gehad afgelopen maand dus ook niet echt veel hoop maar je houdt toch altijd een beetje
Helaas, deze maand voor ons dus ook weer geen geluk maar.... bij de volgende RD (augustus) begint onze laatste Cryopoging van de 1e IVF.
DAT is onze houvast.
Jij heel veel succes met wachten weer deze week en stel je toch eens voor dat je eind deze week je verjaardagskado pas krijgt....

Liefs, SunshineJo

Hoi lieve Mick!!

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! heb je een leuke dag gehad??
Ik hoop echt dat je aan het eind van de week een mooi cadeau krijgt.
Ik moet nog even wachten. Gisteren weer voor fm geweest en er was er weer een van 10.3 mm  Nu hopen dat ie goed door groeit, donderdag mag ik weer terug komen voor een nieuwe fm. Dus maar flink klussen deze dagen want rond donderdag/vrijdag heb ik dan mijn eisprong.
Nou meid spreek je snel weer en duim voor je!

xxx Niekje

Lieve Niek,

Wat spannend joh, tja maar flink klussen dan en goed voor je eitje zorgen haha. Ik ben blij voor je!! En bedankt voor je felcitaties, het deed toch minder pijn om dertig te worden dan ik dacht haha, heb er niks van gevoeld, het ging vanzelf Ik heb ook een Pandora armband gekregen, net als jij, leuk hoor.

Hier nog niks te vertellen, had gisteren enorme hoofdpijn, maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker, zowel bij positieve als negatieve test, dus dat zegt niks. Ik heb zlef t gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, want 4x achterelkaar zou wel erg toevallig zijn toch??

Nou meis, ik spreek je snel weer, dikke kus van Mickey

hoi Mickey,

Wat spannend toch weer... ondanks dat je geen behandeling hebt gehad....
Het zou wel heel gaaf zijn, niet dan???

Heb je een leuke verjaardag gehad?
Welkom in de wereld der dertigers hahaha

Tot gauw!
liefs Peet

Lieve Niek,
Veel succes bij de fm morgen, ik hoop zo dat je eitje genoeg is gegroeid...
Mick, ook jij veel succes met het wachten... het komt nu wel heel dichtbij en blijf maar gewoon hopen op die 4e keer hoor...
Natuurlijk kan het , nu moet het alleen goed blijven gaan...
Ik duim voor je

Liefs, SunshineJo

Lieve SunshineJo,

Dank je, ik hoop het natuurlijk ook!!!! Ik kan iig morgen de uitslag van de progesteron   opvragen, dan weet ik tenminste of ik uberhaupt een eisprong heb gehad. Ik word niet gevolgd dmv echo's dus dat blijft iedere keer een verrassing

xx Mickey

Terug
Bovenaan