deze week NOD??!!

Lieve Mick.

Ik hoop dat je al een uitslag hebt gekregen vandaag en dus weet of je een eisprong hebt gehad. Zou zoooooo mooi zijn als het zou lukken zonder de hormonen!!

Vandaag weer fm gehad en hij was aardig gegroeid! De gyn was erg tevreden en gaf aan dat hij vandaag of morgen zou springen. Moet zaterdag nog een keer terug om te kijken of ie gesprongen is en dan de week erna ook bloedprikken. Hij was nu 19 bij 20 mm dus dat was heeeel netjes zei de gyn dus zal goed op mijn eitje passen ;-)

Nou meiden spreek jullie snel weer en hoop dat al ons wachten snel wordt beloond!

xxx Niekje

ik zit te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis...,. Ze bellen meestal aan het einde van ochtend of begin van de middag terug..... dus ik weet nog niks.

Ha, dat klinkt als een mooi ei, goed hoor!! Ik ga voor je duimen meid!!

x Mickey

Mick -> en? wat was je bloeduitslag?
Ik weet dat je er eigenlijk niks van verwacht, maar het zou wel super zijn....
Ik duim voor je

Niekje -> Een mooi eitje meid!!! Die staat op knappen denk ik ja....
Hartsikke goed. Dus jij weet wat je de komende dagen te doen staat....
Veel plezier zal ik dan maar zeggen????

Hier alles wel oke... lang leve de clomid nog steeds, alhoewel het vandaag best goed gaat.
Met mijn hand wat minder... had een bultje op mijn pols en dat heb ik weg laten halen vandaag. De dokter zuigt dat uit met een naald.
Pijnlijk en het ging eigenlijk niet zoals dat zou moeten...
Heb er nu veel last van... Ff goed in de gaten houden en anders ga ik terug.
Heb dit al vaker gehad... normaal heb ik er minder last van.

tot snel weer
liefs,
Peet

Even een kort berichtje nog want ik val om van de slaap....
Ik heb de uitslag van mijn progesteron: Deze was minder dan 1, dus helemaal niks.... Geen eisprong gehad. Wel raar dat ik dan steeds zo'n hoofdpijn heb en andere premenstruele klachten...??!! Morgen heb ik een telefonische afspraak met de gyn. over wanneer ik met de hormonen mag beginnen, eerst maar een kuurtje duphaston denk ik. Ik vermoed dat de gyn. gaat zeggen dat ik nog 2 weken moet wachten, maar ik begrijp niet zo goed waarom dat is, als ik toch geen eisprong heb gehad kan ik deze cyclus toch net zo goed meteen afbreken? Nou ja we zullen zien morgen....

xx Mickey

Terug
Bovenaan