Die Vreselijke MAAGZUREN

Nu 35.5 weken zwanger van de derde en al de hele zwangerschap last van maagzuur. Het hoofdeinde van mijn bed heb ik omhoog gezet. Ik eet kleine hoeveelheden per keer en dan iets vaker. Daarnaast vermijd ik gekruid eten. Medicijn dat ik gebruik is Antagel. Dat kan je krijgen bij de apotheek zonder recept en mag je de hele zwangerschap gebruiken. Ik heb twee flessen. Eentje naast mijn bed en eentje in mijn handtas. Die moet ik echt altijd bij me hebben. Succes!
 
Acupunctuur!

Bij mij helpt het echt! Vanwege een overlijden in mijn directe omgeving had ik verschrikkelijk veel stress hoofdpijn, verloskundige adviseerde om eens acupunctuur te proberen.

Ik moet zeggen dat het met mijn hoofdpijn stukken beter gaat. Later kreeg ik veel last van brandend maagzuur en hij is daar voor gaan prikken, ik heb gewoon echt helemaal geen klachten meer (klop het gelijk af :)).

Succes. Gr, Linda
 
bedankt voor alle tips..

ik dacht juist dat rennie,s slecht waren
en mn vk zei dat omeprazol wel mocht.

toch nog ff navragen voor de zekerheid..

idd wil ik er ook niet mee rond blijven lopen, want het is idd pijnlijk..
en deze middelen die jullie me geven..
dan moet het makkelijker opgelost zijn..

tuurlijk kom ik ook lieer aan, dan dat ik onnodig met pijn rond blijf lopen..

nogmaals thanxxx
 
laurierdrop
die tip heb ik gekregen toen ik er een topic over opende. het is hier op het moment wat minder en heb er niet zoveel last meer van. maar laurierdrop hielp bij mij ook echt. wanneer ik er last van heb neem ik twee dropjes en is het weer over.
 
Ik gebruik Antagel (pepermunt drank)! Ik had een recept gekregen van de gyn. maar is ook zonder recept te kopen, alleen bij de apotheek! Het helpt echt heel goed! Sterkte!

Gr, Nazanin
 
ff nagevraagt..
over omeprazol is te weinig bekend,
dus vind mn arts het beter als ik rennies inneem
maarja die helpen bij mij ook al nietmeer..

neem er 2 voor het slapen gaan, en lig al wat hoger,
maar niets helpt

heb het de hele dag door,
enne ik mag nog even..met mn 27 wk zw nu..

kga er elke nacht uit voor een kaakje en een glaasje melk,
dan slaap ik weer een paar uur..
en dan is het er weer..
en idd blijft het pijn doen, en is erg vervelend

las wel op de verpakking dat je 16 rennies in mag nemen per 24 uur.
dat kan volgens mij ook nooit goed zijn..

gelukkig maandag naar de vk..
misschien heeft zij nog goeie tips..

 
Terug
Bovenaan