Diede deel 2

Bij ons hielp bij beide kids de voeding voor koemelkallergie (ook als ze het niet hebben geschikt omdat het milder is voor de darmpjes maar verder gewoon volwaardige voeding), dr. brown flessen en infacol. Het blijft rot hoor die krampen. Erg zielig voor die kleintjes en doodvermoeiend voor jezelf!
Mette had echt koemelkallergie dus die kreeg friso allergy care maar die krijg je alleen op recept. Jens had veel krampjes maar geen allergie maar die knapte dus heel erg op van Nutrilon Pepti en die is gewoon bij het Kruidvat te koop. Echt een aanrader hoor! Ik heb bij de kinderarts van het wkz nagevraagd of voeding voor koemelkallergie geen kwaad kan als een kindje de allergie niet heeft en die zijn dat het totaal geen kwaad kan omdat het enkel wat verder is verwerkt dus veel beter te verteren. Toen vroeg ik waarom het dan niet meer wordt gebruikt bij krampjes en toen zei ze dat dit meestal is omdat mensen het te duur vinden. Noooouuuuu toen had ik het zo in huis en hadden wij onze nachten en dagen weer terug!

gr.Ing

Terug
Bovenaan