Dieet

Meestal ben je na de bevalling zwaarder dan voor de zwangerschap (uitonderingen daar gelaten) en de meeste vrouwen willen toch wel heel graga die kilo's er vanaf.

Als ik uitga van mijn eigen weegschaal waarop ik een weke na de bevalling ben gaan staan, en als ik er nu op ga staan, dan ben ik 18 kilo lichter.

Ik ben een paar weken na de bevalling naar de weight watchers gegaan en daar staat de teller nu op 14 kilo. Ik voel me goed bij dit dieet en ik combineer het met 2 a 3 keer sporten in de week.

Ik wil er nog zo'n 10 kilo vanaf, ik ben nu al lichter dan voor de zwnagrschappen, maar die 10 kilo mogen er best nog vanaf.

Wie volgt er een dieet en met welk resultaat?

Miep

ik ook.
Mijn zwangerschapskilo's ben ik nu bijna kwijt (21 kg), nu de rest nog. Ik was al veel te zwaar voor mijn zwangerschap. Ben sinds 2 weken  bezig met het streep-je-slank dieet van Margriet (via internet) en ik beweeg veel meer.  

Er is nog een topic over afvallen, ik zal het ff omhoog halen

groetjes,
Karin

ik ben nu 75 kilo moet er nog 10 maar was 50 kilo aangekomen met men zwangerschap ( niet door eten maar hield heeeeeeeellllll veeeeellll vocht vast!!!) maar doe daar voor geen dieet

ik ben nu 12 kilo kwijt, maar moet er nog 8 en dan zit ik weer op het gewicht wat ik had voor de zwangerschap, en dat gewicht was ook goed.
dus hoop dat de laatste kilo's beetje snel gaan verdwijnen!! want het duurt me nu toch echt te lang   ik weet dat je het de tijd moet geven maar toch, ik wil graag mijn oude figuur weer terug!!!

maar goed ik doe het zo:
door de weeks niet snoepen en zo, en veel water drinken 2 liter op een dag.
en dan zaterdags mag ik van mezelf wel lekker snoepen, zoals savonds lekker chippies en of knabbelnootjes...
ook in het weekend drink ik 2 liter water.

ik hoop dat dit werkt voor de overige 8 kilo die ik nog moet

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan