Dieet

quote: Christianne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 15:37:46'));

Ik ben nu 35 kilo ligter dan de week na de bevalling en wil er nog 8 af hebben.

Geen dieet wel een veranderling in leef gewoonte.

Groetjes
Chris

verandering van eet en leefgewoonte is toch altijd nog de beste manier he. Poeh wel petje af hoor. 35 kilo. dat is een half mens  

Zet 'm op voor die laatste 8 kilo.

Miep

dank je wel,

en jullie ook want ook jullie kunnen het!!!!!!

Groetjes
Chris

Nou Christianne denk toch dat ik even pas. Ik zou dan nog 17 kilo af moeten vallen, en ik kan je wel zeggen dat is voor Miep echt te licht.

Miep

Haha Miep, ik bedoelde ook niet dat jullie het ook kunnen om 35 kilo af te vallen maar om je eigen gezonde/streefgewicht te halen ;-) Niet iedereen weegt ook 112 kilo na de geboorte van haar kindje!

Liefs
Chris

Ik moest na de bevalling uiteindelijk nog zo'n 6 kilo kwijt, dus dat viel wel mee. Ik heb het er snel af gekregen met ons aller Sonja Bakker.

Het is normaal eten, alleen wat minder. Ik had er geen honger van en at in ieder geval goed groente en fruit, want dat zit er standaard in verwerkt.

Uiteindelijk was ik 3,5 mnd na de bevalling weer onder mijn oude gewicht. Mijn vriend (die om een of andere duistere reden ook zwangerschapskilo's had...) is er zelfs 20 kilo mee afgevallen!

Terug
Bovenaan