dieet

hee meiden,

ik heb al een heel poos het idee, misschien niet zwanger te worden omdat ik overgewicht heb,,hoeft natuurlijk niet dat weet ik maar het is zo;n gevoel!
ben wel een stuk zwaarder als toen ik zwanger raakte van Neomi!
nu ga ik vanaf vrijdag beginnen met Cambridge! wete niet of jullie dit kennen? is voornamelijk met shakes, ben normaal niet zo;n fan van maar huisarts zei dat het geen slecht dieet was....dus ik ga die volgen , ontbijt en lunch een shake en wel gewoon avondeten! en afgesproken zodra ik zwanger raak, we direct gaan afbouwen! dan kan het geen kwaad! mijn cyclus kan ook niet onregelmatig worden want dat is ie al haha
wou het toch even met jullie delen, doe het natuurlijk voor het zwanger worden maar ook voor mijn eigen gezondheid en fitheid!
liefs

Goed idee, meid! Wie weet na een paar kilootjes ineens een perfecte cyclus en snel zwanger! Hoewel dat ook geen garantie is, natuurlijk, vergroot het wel je kansen!

Succes!

Succes!

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, alleen dan met WeightCare dieet.
Ik zou het liefste nog 5 tot 10 kilo af willen vallen voordat ik zwanger word.

Ik ben alleen nu gestopt met de shakes, want daar zit ook vitamine A in, en dat is niet zo goed voor de eerste 2 weken van je babytje.

Ik eet nu gewoon volgens de schijf van vijf en sport 3 keer per week (fitness).

Ik wens je veel succes, je kan het!!

Ik ga m onthouden... Ik weeg 85 dus ook echt te zwaar inmiddels, was nooit dun maar vorig jaar gestopt met roken en in 3 weken 12kilo erbij... Ik wil, als ik niet zwanger ben, na mn vakantie ook beginnen met zoiets... Ik ben benieuwd naar je ervaringen!...

Succes! Liefs kim

Hi meid,

Ik ken het dieet - heb zoiets vergelijksbaars gedaan - maar pas wel n beetje op want het is wel echt n crashdieet! Ik kreeg tussentijdse bloedingen, hoofdpijnen en je lichaam komt in ketose (dan verbrandt je snel vet) en dan is lichaam niet in de beste stemming om zwanger te worden zeg maar. Ik wil je niet afschrikken maar misschien is het een idee om je kinderwens 1 maand uit te stellen en eerst de strengste fase te doen?

Groetjes en... succes! Eerste dagen honger lijden maar je ziet heeeeel snel resultaat....

Dank jullie voor de reacties!
@charlotje, Ja het kan snel gaan, je hoort wel eens van bijwerkingen dat klopt maar ik heb dan 3 mensen in mijn omgeving die dus weer nergens last van hadden...daarom eet ik ook 's avonds gewoon wel mee met warm eten zodat het niet te snel gaat...en we hadden sowieso al besloten om aankomende maand niet gericht bezig te gaan(let dus niet op me ei) maar doen het gewoon wanneer we er echt zin in hebben..misschien helpt dat ook eens...en wel fijn dat de consulente heel erg mee denkt over het dieet ivm zwanger worden, wel erg fijn!

Terug
Bovenaan