dieet

Ik zou wel heel goed met je dokter hierover leggen. Ik beg gehoord dat het niet is goed is om op dieet te gaan wanneer je probeert zwanger te worden.

Als je dokter zegt dat het goed is dan zou ik dan vanuit gaan dat het toch kan. Maar toch niet een crash dieet volgen. Dat lijkt me gewoon niet goed.

Wat je ook uit eindelijk doet sucess ermee! Hoop dat het je alemaal goed gaat!

Liefs, Britany

Brittany, klopt geen enkel dieet is natuurlijk goed, dus al je het doet doe het verantwoord! en daarom volg ik ook niet de hele dag shakes maar wel gewoon avondeten en fruit erbij!en net wat ik zei, we gaan deze maand niet gericht klussen dus de kans zal klein zijn dan zwanger te raken, mocht het wel gebeuren dan ga ik direct afbouwen en weer "gewoon" eten!
bedankt voor je reactie

Succes met het dieet meid...
Ik moet nog steeds weer beginnen maar lukt me gewoon niet.
Doordat ik vorig jaar mijn eetpatroon helemaal heb aangepast en toen zo 10 kilo kwijt was, lukt het nu niet meer...
Ik moet echt erbij gaan sporten.
Ben je met een crashdieet niet bang dat het er zo weer aan zit?
In ieder geval wens ik je heel veel succes...
en hoop dat het helpt met het zwanger worden

veel succes.
Ik hoop voor je dat je snel gewicht verliest. Is niet alleen goed om zwanger te worden, maar ook gewoon goed voor je eigen gezondheid!!
Dus go for it!. ik vind het knap
grtz

thanks allemaal,
maar zoals ik het doe is het dus geen crashdieet...en ik ben bij elk dieet bang dat het er weer aan komt!;-(
ik ga mijn best doen en idd ook goed voor me eigen gezondheid!

Terug
Bovenaan