A Anoniem Guest aug 31, 2007 #26 Net is ze nog even op geweest en ik mocht de oorbellen druppelen en draaien. Dus ging eigenlijk erg goed. Bovendien heeft ze nog even genoten van K3. Groetjes Ilona
Net is ze nog even op geweest en ik mocht de oorbellen druppelen en draaien. Dus ging eigenlijk erg goed. Bovendien heeft ze nog even genoten van K3. Groetjes Ilona
A Anoniem Guest aug 31, 2007 #27 Heey iloon wat een poepie en wat een mooie oortjes met bellen groetjes irene
A Anoniem Guest aug 31, 2007 #28 kzou haast nog voor een 3de gaan voor de bellen alleen al ;-) nee grapje maar staat haar beeldig hoor lekker bekkie
kzou haast nog voor een 3de gaan voor de bellen alleen al ;-) nee grapje maar staat haar beeldig hoor lekker bekkie
A Anoniem Guest sep 1, 2007 #29 whahaha wat is dit een grappig topic geworden zeg...net wat ik nodig had na een dag hard werken hahaha Mooi hoor Ilona, staat haar goed groetjes Yvonne
whahaha wat is dit een grappig topic geworden zeg...net wat ik nodig had na een dag hard werken hahaha Mooi hoor Ilona, staat haar goed groetjes Yvonne
A Anoniem Guest sep 1, 2007 #30 Dank jullie allemaal! Ik mag al druppelen en draaien en ze vindt alles goed. Snel he dat die ukkies er aan wennen
Dank jullie allemaal! Ik mag al druppelen en draaien en ze vindt alles goed. Snel he dat die ukkies er aan wennen