difrax fles lekt!!!!

Weten jullie hoe dit zit?
Heb ik net een nieuwe difraxfles om te proberen met rijstebloem en nou lekt het onderuit als ik er water in doe. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Er zit een antilekdop bij en met die erop lekt hij niet, maar ik zal de dop er toch af moeten doen om hem te vullen enzo....

Vreemd!

ik heb ook die nieuwe difraxflessen, met vullen lekken ze niet, maar als ik schud, komt inderdaad een hele lading eruit. eerst dacht ik dat dit water was, dat vis de buitenkant van de fles tijdens het vullen de bodem in gelopen was, maar met schudden komt er echt melk uit en niet zo;n beetje ook, erger me er echt aan.

opzich zijn de flessen fijn, je ziet heel goed dat er wat uit gaat tijdnes het drinken en hij ligt heerlijk in de hand, maar dat lekken,.......... en dat voor zo;n dure fles......

hoi dames

Waar je bij difrax op moet letten,  ben ik achter gekomen , dat het ventiel goed in de onderkant moet liggen, let dan ook op het tuutje van het ventiel dat moet zeg maar recht of bijna recht  op het deukje van de onderkant liggen. weet niet hoe ik het beter moet opschrijven maar hoop dat je het snapt. Als het goed is moet het dan lekvrij zijn,

gr Kim

JAAAAAAAHHHH Bedankt Kim!!!!

Dankzij jou heb ik de oorzaak gevonden! ik had het rubber in de bodem niet omgedraaid... Deuske! Heb ik trouwens niet in de gebruiksaanwijzing zien staan. Ik had het tuitje de fles in zitten, maar het moet tegen de plastic dop aan, bij dat rondje dat je probeerde uit te leggen. Bedankt!!!

Terug
Bovenaan