difrax fles lekt!!!!

Ik heb ook de brede kromme difrax fles, die lekt niet. Het is wel zo dat je bij deze fles erg goed op moet letten of de dop er goed opgedraaid zit.
(Waar lekt ie bij jou trouwens? boven of onderaan?)
En dat "ventielrubbertje" moet juist met het "bobbeltje" naar de binnenkant van de fles, dus zoals je hem eerst had!

groetjes mieke

idd dat ventielrubber moet met de bobbel in de fles, dop niet al te strak van onder
bovenkant wil nog wel eens een keer lekken, kwestie van even open en dicht doen
mischien heb je wel een misdruk??

mocht hij blijven lekken zou ik even naar difrax bellen, of naar de winkel trug gaan waar je hem vandaan hebt

Nou ik heb ook difrax flessen, en er is er 1tje bij mij die lekt...
Alleen hij lekt op een vreemde plek...

Tussen de bovenste ring en de speen.... We hebben een andere speen geprobeerd (misschien was die stuk ofzow) maar hij blijft lekken.... We kunnen verder niks vinden aan de fles... We hebben hem helemaal schoongemaakt en gesteriliseerd maar niks helpt....

Hebben inmiddels een grotere fles, en een nieuwe normale fles, maar baal er wel van..

Liefs,
Esther

Hai

Ik denk dat het aan de fles ligt. We hadden er 2 gekregen en de 2e (waarom dacht ik daar niet eerder aan...) heb ik geprobeerd en die lekt niet. Misschien is het rubber niet goed. Ik heb difrax al gemaild erover. Vanavond maar nog een poging...

ik geloof dat ik het toch niet helemaal goed had opgeschreven, want het tuutje moet inderdaad naar boven in de fles wijzen maar het moet wel goed recht op de onderkant liggen.
Het zou inderdaad ook aan de fles kunnen liggen. Ik gebruikte ze bij Thomas en nu ook weer bij Olivier en vind het prima

gr Kim

Je kunt op www.difrax.nl een klachtenformulier invullen,ik heb dat laatst ook gehad.
Ik heb gewoon een nieuwe fles mogen gaan halen in de winkel.

Groetjes Mikkie.

Ik hoor het heel vaak, maar zelf heb ik 4 difrax flessen die allemaal niet lekken. Ik vind alleen dat ze snel vacuum zuigen. Hopelijk krijgen jullie via het klachtenformulier allemaal gewoon nieuwe flessen (duur grapje voor difrax, maar dan moeten ze maar zorgen dat het niet voorkomt)

Groetjes, Dionne

Terug
Bovenaan