Difrax flessen

Hoi,

Ik gebruik al een tijdje de S-flessen van Difrax. Nu gebeurd het steeds meer dat ze gaan lekken aan de onderkant.
Heb ze al geregeld helemaal uit elkaar gehaald, alles goed droog gemaakt en dan weer vast gedraaid. Zodra ik er water in doe en schud lichtjes, lekt ie niet. Maar wanneer ik em heb opgewarmd en de melk erbij heb gedaan en dan ga schudden en opzij houd, gaat ie lekken! Zó vervelend.
Ook merk ik dat wanneer ik de fles een kwartslag draai, dus zeg maar horizontaal houd (tijdens schudden) dat er onder aan de speen ook melk lekt...
Hebben jullie er ook last van? Ik denk dat ik anders maar weer over stap op een Avent fles...
Die lekker tenminste niet...
 
Hoi, dat ik ik ook eens gehad met die flessen, en heb toen naar difrax gemaild en kreeg een fijne email terug met de mededeling dat ik een nieuwe fles kreeg, de volgende dag was hij al bezorgd en met een brief erbij en een een speeltje!
Goede service. Dus ik zou met hun contact opnemen en het uitleggen.
succes!
Gr Danielle
 
Hoi hoi,

Ik heb ook die Difrax s fles gehad maar vond het ook niet fijn. Vooral omdat er maar een kleine hals speen op kan. onze gulzige zoon had soms heel het speen in zijn mond. Maar idd dat het lekt, had wel eens ge-googled erover. Sommige prikken er nog een paar gaten bij ofzo iets. Maar ja ik vind het alleen handig om het schoon te maken dat het van onderen ook open kan. Maar verder niet echt.

Avent flessen lekken inderdaad niet maar bij ons werkte het niet meer goed toen onze zoon ouder werd. Toen hebben wij Bornfree flessen geprobeerd. Ook anti-vacuüm flessen. Maar omdat hij het nog steeds zo snel opdronk hebben we speentjes zonder gat gekocht. Nu hij bijna 8 maanden is gebruikt hij die nog steeds en gaat prima!! Maar ja elk kind is anders succes met zoeken naar een goede fles! gr A
 
Wij gebruiken gewoon een difrax fles en idd die lekken in het begin, maar ach, doekje er onder. Timo drinkt nu zelf en die gaat op met de fles spelen, dus een beetje nat wordt ie toch. Ik vind het een super fijne fles en ik denk dat alle flessen zo z'n voor en tegens heeft.
 
ik vond de difrax ook heel fijn hoor, maar ze gaan steeds meer lekken. Als ik op mijn werk kijk (kdv babygroep) zie ik dat die flessen niet lekken... Dus ik zal wel iets verkeerds doen.

Ik heb ook een keer difrax gemaild omdat ik een fabrieksfout had op de fles, kreeg allemaal krassen erop waardoor aantal cc niet meer te lezen was. Kreeg ook nieuwe fles en knuffeltje. Dus de service is wel goed... Ga ze denk ik maar weer mailen:)

@nbella: Difrax heeft nu wel grote flessen met een brede speen. daar kan ook 310cc in

@Rian: Mijne lekte eerst een beetje... nu 'stroomt' de melk eronder uit... Daar helpt een doekje niet meer tegen, want dat deed ik ook inderdaad...

Heb nu 2 dagen de Avent bij mijn zoontje geprobeerd, maar kan niet zeggen dat ik erg enthousiast ben. Vooral de papspeen gaat zelf op standje 1 nog erg snel...

pfff
 
Ik heb bij de eerste 2 meiden de difrax flessen gebruikt, nooit gehad dat ze lekten.
En bij de derde 4 lekkende flessen. Toen ben ik overstapt op de goedkoopste flessen van de Hema en die bevallen prima. Geen gelek meer.
 
Kan het misschien door overdruk komen?
Wij hebben ook altijd difrax flessen gebruikt, maar wij deden er warm (gekookt) water + melkpoeder in en daarna de fles pas dicht. Als je eerst de fles dicht doet en dan het water/de melk opwarmt, kan het misschien uitzetten waardoor er zoveel druk in de fles komt dat het gaat lekken. In plaats van lucht via het ventiel aan te zuigen wordt de melk er dan via het ventiel uitgedrukt.
 
Ik heb de klacht bij difrax ingediend en kreeg 2 uur later een mailtje terug. Ik krijg wrs nieuwe flessen, wat ik uit het mailtje op kon maken... :)
 
Terug
Bovenaan