Difrax flessen

Je moet de onderkant heel strak aandraaien en dan heb je nergens last van.
Ik had ook een lekkende fles en dacht "hoe kan dat opeens?"
Gewoon strak aandraaien en geen last meer gehad!

Bij ons waren de cijfers vervaagd, ook gemaild naar difrax en idd ook mailtje terug met nieuwe fles en difrax speelte. Goede service!
 
wij zijn op difrax overgestapt omdat we avent niet fijn vonden. deze lekte bij ons en onze dochter kreeg er krampjes van, terwijl ze dit niet heeft bij difrax. Wij gebruiken de aventflessen nu om het in klaar te maken en dan gieten we het in de difrax, hoeven we niet te schudden. Het lekken valt wel mee, alleen in het begin een beetje maar met een doekje is dat wel goed te verhelpen.

 
Ik heb dit probleem ook gehad. Wat ik merkte is toen ik in het begin heel veel het flesje uitkookte het ging lekken. Dus wat mamma zegt over de overdruk is volgens mij ook een probleem. Nu mijn dochter 10 maanden is kook ik het flesje nog zelde uit en heb ik daar geen last meer van. Bij het eerste flesje wat ging lekken heb ik ook gemaild en kreeg ik ook een nieuwe fles met een leuk knuffeltje,.
 
Lin1984 ik wist niet dat ze nu ook brede hals hebben die difrax flessen. Maar we gebruiken nu al zolang die bornfree flessen met speenzondergat zelf gat ingeprikt. haha

Maar ja, er zijn ook zoveel soorten flessen en spenen http://www.superspeen.nl/?page_id=6 pfffff
 
Terug
Bovenaan