difrax flessen

ja nog een vraag.....
We hebben 3 flessen van ze(difrax) en alle 3 lekken ze. Als je voeding en water in de fles dan de speen er weer opdraaien en dan schud ik en dan lekt het onder de rand vandaan. Dus niet bij de speen maar daaronder op de schroefrand. (hoop dat het duidelijk is)
Ik ga even kijken waar ik zijn moet om het aan te geven want dit zou toch niet mogen. Eerst deden ze het niet en het gebint met de "oudste fles" 12 weken oud en de laatste heb ik 6 weken terug gekocht en die begint ook al.

WIj hadden dit ook vaak met difrax... daarom over gestapt naar avent. Mooie brede hals en nooit meer gelekt.
De onderkant kan er inderdaad vanaf... even alles eraf en er weer goed opdraaien kan misschien wel helpen.

Het enige waar wij af en toe last van hebben is dat als we een nieuwe fles kopen het ventiel onder in de fles nog niet open is. Waardoor hij vacuum zuigt. We snijden hem dan open en dan doet hij het weer goed.

Heb de flessen ook en ook hetzelfde probleem mee gehad. Heb zaterdag een nieuwe gekocht een grote en die lekt ook. Valt me een beetje tegen na alle verhalen die ik had gehoord over dat het zo'n goede fles is.

Terug
Bovenaan