difrax flessen

Neem anders even contact op met difrax zelf.

Zelf heb ik een probleem gehad met een tuitbeker dat die lekte en de volgende dag had ik al een nieuw ventiel er voor in huis. Mocht het daarna nog steeds lekken kon ik hem zo terug brengen bij de drogist waar ik hem gekocht had en kreeg dan geld terug.

Ik zou zeggen probeer het, nooit geschoten is altijd mis!

Wat toevallig, ik was al op zoek naar andere verhalen aangezien ik (septembermama) er ook erge last van heb! De jongste fles (lekt meer dan de oudere fles) hebben wij op 6 nov gekocht en is ongeveer 1 week geleden erg gaan lekken. Aan de onderkant ligt het niet want elke 4 dagen steriliseren we en gaat de hele fles dus uit elkaar en opnieuw weer in elkaar en toch blijft het probleem aanwezig. Ik sta nu elke voeding met een keukendoek erom te schudden die ik vervolgens met een zeiknatte plek in de was kan gooien en er minstens 5cc uit de fles is verdwenen. Vind dit echt niet normaal terwijl Difrax zo wordt aangeprezen... Valt me erg tegen en ga ook kijken of mijn zoon het goed met een andere fles kan doen.

hallo,
Ik heb dit probleem ook gehad een paar weken geleden en heb gemaild naar difrax en heb een foto moeten doorsturen en precies het verhaal uitgelegd. Ik heb een complete nieuwe fles gekregen met daarbij nog een knuffeltje voor het ongemak, echt super goed opgelost dus. Heb ook al geprobeer om over te stappen op avent flessen maar hier wil mijn zoontje niet uit drinken.
groetjes

ik ga ook maar eens naar difrax mailen want het word steeds erger.

We doen ze om de dag steraliseren dus de onderkant word er regelmatig weer opnieuw opgedraaid en helaas ze blijven lekken.

Ben heel benuwd wat ze zeggen.

Terug
Bovenaan