Difrax lekt bij opwarmen gewone melk in de magnetron

[quote quote=10392815]En drinkt ze ook niet uit een tuitbeker/rietjesbeker? Het hoeft niet gelijk een gewone beker te zijn.. Waar drinkt ze overdag haar water/sap dan uit? Ook uit de fles?[/quote]
Nee overdag drinkt ze al zoveel mogelijk uit een gewone beker en soms nog een rietjesbeker. Maar daar drinkt ze geen melk uit ???‍♀️
 
[quote quote=10393428]Difrax flessen slijten best snel en lekken komt vaak voor! Misschien een andere fles proberen?[/quote]
Ja kan ik doen idd maar ik twijfel of ze nu nog een andere fles accepteert haha. 
Maar anders jammer dan?
 
hi,


Het kan zijn door het vele gebruik dat er scheurtjes aan de onderkant ontstaan. 
Ik heb daar last van gehad, klantenservice gemaild. En ik kreeg een code om een nieuwe fles te bestellen! 
Goede service van Difrax ! 
 
Koude melk erin en dan mengen met een scheut gekookt water, merkt ze niks van ? en zo wel, dan volle melk mengen met gekookt water totdat het de juiste temperatuur heeft
 
Ja dat laatste is inderdaad ook nog een optie. 
Ik warm nu telkens een bekertje melk in de magnetron en giet het over in de fles.. Ik merk dat wanneer ik het ventiel echt goed vast duw beneden in de randjes dat het nog nauwelijks lekt dus het probleem lijkt opgelost ? 
En zo lang zal ze dit niet meer nodig hebben merk ik. Dus komt goed. 
 
Bedankt allemaal voor het meedenken. 
 
Terug
Bovenaan