Difraxfles

In een poging het drama hier op te lossen heb ik een prachtige blauwe s-fles van difrax gekocht en moet zeggen hij heeft er nu 3 keer 135ml uit gedronken (dat is al een hele overwinning) Maar ik vind de fles zo vreselijk lekken. Heb al op de site gekeken maar kan het niet ontdekken waar het aan ligt. Wie heeft dat nog meer en wat doe ik fout?

hahahaha, ik heb net alle difrax flessen hier uit elkaar gehaald, en gecombineerd. ze lekken hier ook.
ik kreeg een tip dat dr brown flessen ook het zelfde principe hebben. maar heb hier nog geen negatieve ervaringen over kunnen vinden. misschien gaan wij dus over stappen. ik zou net een topic plaatsen of er mensen zijn die al dr brown flessen gebruiken.
bij de difrax flessen lekt het aan de bovenkant. zijpelt zo door t schroefdraad heen.

Typ hier net een heel verhaal gaat er iets fout......grrrrr maar in ieder geval ik zweer bij dr brown flessen!!!!
In sommige winkels kun je het wel krijgen(etos) maar vaak niet uitgebreid maar op www.schatteboutjes.nl heb je er alles van met super service. Vandaag voor 15.30 besteld morgen in huis!
Dr brown flessen gaan ook goed samen met rijstebloem en pap......
De difrax fles hoeft niet te lekken is mijn ervaring wanneer je alles super super super droog maakt dus het rubber en de houder van het ruber enz!
Heb ze even gebruikt toen onze jochem er net was maar hij dronk er te snel uit. Verder vond ik ze ook niet zo hoor dus.......
Maar dr brown geweldig....wilde eerst dodie omdat ik die bij floortje ook had maar die verkopen ze niet meer zo jammer maar deze zijn voor mij gelijk aan dodie!!!
Nou als jullie nog vragen hebben ik hoor ze wel hier een groot voorstander in ieder geval!

liefs louise

Vreselijk die difraxfles , wat een gelek iedere keer zowel boven als onder , heb deze fles maar even gebruikt en iedere keer was het een ergenis zowel voor mij als Edwin. Dus je doet niets fout of misschien zoals Louise zegt goed drogen maar volgens mij ligt het daar niet aan wat het lekte bij ons ook voeding, ik zou zeggen ga voor een andere fles.

Suc6 Dianne

Terug
Bovenaan