Difraxfles

Mijn zus gebruikt ook de dr brown flessen, heeft er goede ervaring mee!!
De difrax..
Heb je het rubber aan de onderkant goed om zitten?? staat een tekst op wat onder moet, heb hem zelf pas 1x gebruikt (was geen succes, maar had niks met de fles te maken;-)

@mj This side down gaat nog net lukken hahahahah. Heb hem zo in elkaar gezet zoals beschreven maar vanmorgen weer lekken.

Het vervelende (of juist niet eigenlijk) is dat hij hier wel eindelijk weer wat mee gaat drinken. Denk wel mede door het felblauwe kleurtje maar hij had vanmorgen 145 ml op. Aanzienlijk beter dan met vechten amper aan de 80 ml.

dan zou ik gewoon naar de winkel terug gaan en een nieuwe eisen ;-) zo´n ding hoort niet te lekken!!
Ja sorry, ik zag het toevallig dat hij maar op 1manier er in mocht,,haha, niet zoveel ervaring ben ik bang ;-p

Fijn dat hij weer zo goed drinkt, je hebt er geen controle over, dus heerlijk als ze dan weer de hoeveelheid drinken die ze minimaal oeten hebben
Succes ermee

hier ook difrax flessen en ook regelmatig lekkage gehad. Helaas wil mijn zoontje niet uit een andere fles drinken ( heb ondertussen thuis een heel winkeltje met flessen en verschillende spenen...)
Ik weet ook niet goed hoe die lekkage komt, heb al van alles geprobeerd en soms lekt ie nog maar vaak is dat dan water. Ik heb vooral problemen met vacuum zuigen van de fles. Maar zoals ik al zei mijn zoon drinkt hier het beste mee en daar ben ik al blij mee want het is een lastige drinker maar dat heeft weer te maken met zijn forse reflux.

@mj zo'n borst is veel makkelijker. hahahah. Maar hij komt nog lang niet aan wat hij moet. Hij zou 800 ml moeten drinken en kom ergens tussen de 400 en 500 ml uit.

@anvh ik zou inmiddels ook een winkeltje kunnen beginnen met flessen en spenen. Heb alleen die van Nuby en dr. brown nog niet. Maar goed hij drinkt hier het meeste mee en probeer er zoveel mogelijk in te krijgen zonder vechten.

Tsjonge wat een geklooi!
Ik moet zeggen, maar ik ken de Difrax flessen niet, dat de Avent ook lekken als je de speen aandraait als de fles niet verticaal staat.
Dus: Flesje vullen met water, voeding erin, fles op aanrecht zetten i.p.v. vasthouden en dan pas de speen erop draaien.

Misschien het ei van Columbus???

Uh heb de fles nooit in de hand bij het dicht draaien. Staat altijd op de aanrecht. Misschien dat ik je tip effe andersom ga gebruiken hahahaha. Maar vind het geen fijne fles.

Terug
Bovenaan