digitale test

Zelf heb ik altijd getest met dig.testen en dat is me prima bevallen. Ze zijn heel duidelijk maar heb zelf nooit getest totdat ik zeker een week over tijd was. Gewoon om niet te gaan twijfelen.
 
ik ben niet zo weg van dig test want ik heb er 1 gedaan en was niet zwanger en toen heb ik een duo test van kruidvat gedaan en bleek ik wel zwanger te zijn . Ik heb al meer vrouwen gehoord die dit hadden ervaren dus ik zou gewoon nog een normale test doen dan weet je het zeker .
succes .
liefs
 
Hoi
Ik hoor ook verschillende verhalen over CB en predictor. Die zouden negatief aangeven terwijl een streepjes test postief aangaf. Terwijl ikzelf bij mijn zwangerschappen geen problemen heb gehad met de digitale.
Miss dat de streepjes testen iets gevoeliger zijn wat ik me eigenlijk niet kan indenken.
Anders gewoon voor de zekerheid testen of nog een paar dagen wachten. Ik weet wat het is, ik ben een week overtijd maar test al 4 keer negatief maar wel met de typische zwangerschaps klachten: om gek van te worden!!

Succes!
 
Ik heb beiden gebruikt en met beiden goede ervaring.

Ik heb echter steeds meer dan 1 keer getest voor de zekerheid. Niet op 1 dag hoor maar dag 1 test en dan na 2-3 dagen weer als ik nog niet ongesteld was geworden :)

Positief is positief, hoe licht de streep ook is :)

Liefs
 
Ik heb eerst een streepjes test gedaan en daarna nog een cb. Beide waren positief en bij cb staat er ook nog eens bij hoe lang je zwanger bent. Daarom heb ik de cb test nog gedaan.

Succes
 
Hoi,
Ik heb bij beide zwangerschappen digitaal (clear blue) testen gedaan. Beide keren vrij vroeg. Dit keer 1 dag voor dag ik eigenlijk ongesteld moest worden, binnen no time stond er toch echt ZWANGER op het schermpje :) Ik denk dat de ervaringen wat verschillen omdat de een sneller veel hormonen aan maakt dan de ander.
Je moet gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan