digitale test

Dank je wel voor jullie reacties. Ben met de testen naar de huisarts geweest of hun de streep ook zagen. En ik ben toch echt zwanger. Vrijdag ga ik voor de zekerheid toch nog test doen, al was het maar dat die dan duidelijker is om te bewaren.
 
heb ook eerst normale test gedaanen daarna digitale, allebei positief. nadeel van digitale is dat de uitslag na 24 uur weg is, bij streepje blijft het streepje staan
 
De digitale testen kan je alleen het analoge deel van bewaren als je wil dat het zichtbaar is/blijft. Het digitale deel (wat zwanger of niet zwanger zegt) valt namelijk na een paar uur vanzelf uit. Er is mij verteld dat je de test als hij helemaal droog is met blanke nagellak kunt bestrijken om langer te kunnen bewaren. Ik weet echter niet of dit klopt. Ik heb gewoon telkens een foto van de test gemaakt, die blijft zeker lang goed ;-)

Liefs
 
Lang leve de digitale test !!!!
ben er helemaal fan van met de gewone test zag ik een heel dun streepje en ik dacht bij me zelf maar ik zie toch helemaal niks en met de digitale is het ja of nee
 
Terug
Bovenaan