Dik en zwanger kan niet schijnbaar?!

Gister en vandaag ben ik aan het kijken geweest naar positiekleding, helaas schijn je in Nederland niet zowel dik als zwanger te kunnen zijn.
Bijna alle positiekleding oopt tot maat 46 en de uitzondering die ik heb gevonden was maat 48 (was 1 broek) en tja helaas maar dat pas ik dus niet.
Ik heb maat 50/52.
Beetje jammer hoor want had echt zin om wat te halen en op die manier gaat de lol er wel een beetje af.

Maar goed ben niet gaan zitten mokken en heb iig 3 leuke shirts gekocht die ook heel goed kunnen straks met een dikke buik en de broeken maak ik zelf wel

Groetjes Petra

hee petra,
Waar ben je geweest dan? misschien dat je via internet kan kijken of in de kleine zwangerschapsboetiekjes? Kan me haast niet voorstellen dat er geen broeken in jou maat te vinden zijn! Succes!
Liefs, Kim.

ben ik weer, gewoon ff googlen: postitiekleding grote maten en je vind behoorlijk veel hoor, en dan ook noppies, anita etc.... Kijk ook even op BellyFashion.nl. Hebben ze leuke dingen!
't is veel te leuk om lekker te kunnen shoppen naar mooie kleding vooral nu je zo lekker trots bent op je buik! Hoop dat je er wat aan hebt!
Liefs.

Dank je wel voor de tip!
Staan idd leuke dingen bij.
Ik had er zelf niet aan gedacht maar dat komt omdat ik eigenlijk nooit kleding via internet koop, vind het leuker om meteen te kunnen passen en zo.
Maar dit is idd wel een oplossing

Hoi Petra,

Een beetje herkenbaar. ik ben nl erg lang. Je kunt dus mode kopen voor lange mensen en ook voor zwangere mensen, maar mode voor lange zwangeren kennen ze niet!!
Bij de miss Etam zeiden ze doodleuk dat ik de zoom maar uit de broek moest leggen.....
Ik heb later bij een speciale lange-mensen- winkel een broek speciaal laten maken, met een zwangerschapsband. Die zat echt heerlijk!!!
Ik hoop dat je inmiddels wat leuke kleding hebt kunnen vinden?

Groetjes van Dieke.

Hey,

Ik had laatst een artikel gelezen in de libelle, en dat had ik bewaard. Dus ik heb het even voor je opgezocht, en volgens hun kan je via www.funmum.com tot en met maat 50 én lengte maten bestellen.
Heb nog niet gekeken, maar wie weet. Ben zelf lang met maat 48 :p dus ken het probleem ;)

Liefs,

T

Die site funmum is echt een aanrader! Heb ook even gekeken, aangezien ik ook groot ben. Heb 't voorlopig nog niet nodig, maar ga de site wel onthouden! Bedankt hiervoor!

Liefs Vissen

Heb precies het zelfde probleem als peetje maar heb van broek soms zelfs 54 nodig. En dat is echt zo moeilijk te krijgen! Heel veel zaken zijn er de laatste jaren mee gestopt voor grotere maten. Voordeel is wel dat de kleding van miss etam redelijk groot valt. En bij noppies is dat ook het geval. Verder maar weer hard zoeken.
Liefs Marieke

Terug
Bovenaan