Dik en zwanger kan niet schijnbaar?!

Hey Petra,

Heb hetzelfde probleem als jou hoor!!
Ik heb bij de Wehkamp wat besteld en bij Bonprix.
Hele leuke kleding voor een maatje meer ;)

Ik hoop dat je wat gevonden hebt.

Liefs Debby

hallo dames

hier nog eentje met een grote maat en zwanger
heb ook lopen zoeken en kan helaas niks vinden tja een sportbroek maar ook niet echt sexie om dat te dragen als je zwanger bent
en als je dan voor die grote maten ga dan betaal je best behoorlijk zag ik laast op zo site
dus ik hoop zo lang mogelijk me eigen kleding aan te kunnen en dan van de zomer maar in de leging met een leuk shirt er op

nou dames succes verder met zoeken en als je wat hebben gevonden hoor ik het graag

groetjes

Ik ben geloof ik echt een zeikerd.
Ik heb bij alle sites gekeken die jullie hebben doorgegeven, en idd er staat hier en daar wel wat tussen.
Maar ja ik ben dan weer een kniert denk ik want ik ga echt niet 70 euro uitgeven voor een simpele broek.
Gelukkig ben ik vrij handig met de naaimachine en heb ik nog een zolderkast vol stof dus nu is het alleen nog een kwestie van tijd en zin creeëren.
Allemaal bedankt voor het meedenken, het is zowiezo fijn om te horen dat je niet de enige bent met een bepaalt probleem.
Dat vind ik echt fijn van zo een forum!!
Groetjes Petra

Hoi Petra,

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb/had opngeveer maat 50. De positiekleding van Miss Etam past of net wel of net niet. De rest kan ik vergeten. Ik ben uiteindelijk beland bij C&A in Duitsland. Daar gingen de positiejeans tot maat 50! en die vallen behoorlijk ruim uit.
Ze hebben veel het zelfde als de C&A in Nederland, maar die bij mij in de buurt gaat maar tot maat 48. En dat is met broeken een probleem.
Grote-maten shirts zijn ook gewoon te geruiken bij een zwangere buik. Ik ben nu 30 weken met een flinke toeter en ook gewone grote-maten shirts passen.

Succes!

Groetjes Tamara (aprilmama)

haha.. wel grappig dat er nog zoveel zijn die tegen dit probleem aanlopen.
Tsja, logisch eigenlijk, ook zwaardere vrouwen kunnen zwanger worden! Gek dat daar zo weinig rekening mee wordt gehouden... Ik heb nog niets hoeven kopen... Mijn broeken knellen nog niet :p
Kan haast niet wachten tot het zo ver is ;)

Wat ik wel heb, is dat ik best wel anders eet sinds ik zwanger ben. Dus dan denk ik als ik dikker wordt, komt het van zwanger zijn... Of van dik worden. En sinds mijn moeheid sport ik ook minder, bovendien kan ik niet meer zumba'en omdat ik dan over mijn nek ga... Dus daar ben ik best wel zenuwachtig over...

Tja toen ik vd 1e zwanger was, had ik pas op t eind kleding nodig pas laatste 3/4 mnd werd ik dikker. Maar was in het geheel gelijk gebleven kwa gewicht.

Hoe dit nu gaat weet ik niet, ben afgevallen, mara mijn buik is wel iets dikker. ze zeggen dat t normaal is bij een volgende. Nu bij 12 wk ben ik daar al niet zo blij mee. Maar ja, en als ik straks maar kleding kan vinden vind ik t best. En daar heb ik best een ritje duitsland voor over.

Want ook ik vind t onzin om veel te betalen voor kleding voor 1x. (ja vorige had ik weggedaan omdat ik dacht dat er niet nog 1 zou komen wegens de scheiding)

Terug
Bovenaan