Dik worden

Hoi, ik ben altijd erg slank, beetje te slank naar mensen hun mening. Tijdens mijn vorige zwangerschap 20kg aangekomen (42 weken) en 22kg afgevallen erna, binnen 4 maanden, niks voor hoeven doen behalve wandelen en fietsen. 
Deze zwangerschap wel iets meer aan het aankomen, nu al bijna 20kg op 36 weken, ben iets meer aan het eten dan vorige keer, maar heb er vertrouwen in dat ik straks ook weer goed ga afvallen en de laatste kilo's beweeg en lijn ik er dan wel af. 
Sowieso is het zo dat slanke mensen wat meer aankomen tijdens een zwangerschap. 
 
Misschien goed om eens langs te gaan bij een diëtist? Samen kunnen jullie kijken hoe je het aankomen beperkt, maar wel zorgt voor de voedingsstoffen die jij en de baby nodig hebben.

Ik ben me er nooit zo druk overgemaakt, maar goed iedereen is anders. Ik ben 1.72 en weeg normaal rond de 61/62 kilo. Tijdens mijn eerste zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen en met 38+4 ben bevallen. Met mijn laatste zwangerschap 18 kilo aangekomen en met 39+3 bevallen. 2 dagen na de bevalling was er al 10 kilo af. Ik vertrouw erop dat de laatste 8 kilo er zometeen ook vanzelf af gaan door het wandelen en het gewone leven weer op te pakken.
 
Terug
Bovenaan