Dikke buik..???

Ik ben inmiddels in mijn 17e week van ons 1e kindje en heb nog steeds geen buik. Ik kan dus nog steeds mijn eigen kleding aan! Enerzijds wordt mij gezegd dat ik hier blij mee moet zijn, maar anderzijds vind ik dat het nu toch wel een keer tijd wordt dat men kan zien dat ik zwanger ben!
Wanneer begin je normaalgesproken  te "groeien"?? En vanaf wanneer ga je zwangerschapskleding dragen?
 
Hoi,

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb ook nog nergens last van.
Ik begon me ook al zorgen te maken,maar ik kan dus nog wel langer wachten tot mijn buik begint te groeien als ik jouw verhaal lees.
Bij de een komt die heel snel,en bij de ander duurt het soms wat langer.
Ik vroeg het aan de verloskundige en die zij dat het soms pas bij 20 weken zichtbaar begint te worden dus dat duurt nog even.
Ook kan je een keer wakker worden en dan ineens een buikje hebben zei ze.
Dus ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben.
Veel succes,en hoe dan ook die buik begint een keer te groeien!

Groetjes Lena
 
Hallo,

'Wanneer je buik gaat groeien is per persoon verschillend! Bij mij was het vrij snel te zien kon met 9 weken mijn eigen broeken al niet meer aan dus moest ik wel al zwangerschapsbroeken kopen, aan de ene kant erg leuk, maar aan de andere kant er vroeg want we hadden nog niemand (buiten de ouders) wat verteld.  

Je buik komt vanzelf wel straks schrik je  ervan hahaha
Nou nog heel veel succes met de zwangerschap.

Groetjes Leen (36 weken en 4dagen)
 
 
Hoi, ik ben nu bijna 12 weken en ik begin nu een klein buikje te krijgen. Het gekke is, dat ik door misselijkheid wat kilo's ben afgevallen en mijn broeken nu rond mijn benen wapperen maar dat ik de bovenste knoop niet dicht krijg (tenzij ik blijf staan de hele dag) Ik mag dit weekend dus ook al naar broeken met elastiek gaan kijken. Ik begrijp dat het voor iedereen anders is. Ik heb van mezelf niet echt hele sterke buikspieren dus ik denk dat het daar ook door komt.
 
Hai,

Ik ben zwanger van mijn 2 kindje, ben nu 16 weken en ik heb dus al een tijd een buik. Ik was van mijn 1e kindje niet zo snel dik, maar nu groei ik erg hard. Kan mijn kleren al een hele tijd niet meer aan en mijn tuinpak begint zelf al te krap te worden...

Liefs
 
Dag,

Ik ben nu acht weken en begin al wat te merken. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant denk ik dan gelijk: dit is een voorbode voor dat ik erg 'dik' ga worden. Ben even te rade gedaan bij mijn moeder. Zij had het ook zoals ik nu en ging in een later stadium weer minder groeien.

Meiden ik denk dat je er geen peil op kunt trekken. Maar een beetje buikje hoort er toch wel bij, afwachten maar!

Groet,
Hanna
 
Terug
Bovenaan