dikke buik!!!

Ik ben van het type "grote buik". Wat een ander bij 9 maanden heeft, heb ik nu met 6 maanden. Dat maakt dat ik veel reacties krijg over mijn buik. De vraag hoe lang ik nog moet (werken), of gewoon de stelling dat ik binnenkort wel naar huis zal mogen...
Komt dit jullie bekend voor?

Jaaahaaaaa heel erg. En dan opmerkingen is het er zeker weten geen twee of drie?
Vooral als ik vertel dat ik tot december nog moet.
Dus ja heel herkenbaar!
MAar ja aan de andere kant.... Ze zien in ieder geval dat ik zwanger ben, ik lijk niet ineens dik ofzo hihi

ja dit komt mij heel bekend voor. ik ben nu 30 weken zwanger maar ruim 7 weken geleden ben ik in een maand tijd 5 kilo aangekomen. dit moest natuurlijk in de gaten gehouden worden ivm zwangerschapssuiker.

veel collega's zeggen nu al dat ik een dikke buik heb en vragen dan ook hoe lang ik nog moet.
dit begin ik soms best wel vervelend te vinden, want het duurd nog wel een paar maanden maar het mag van mij wel opschieten.

Ben nu 31 weken dus over 2 maanden is de kleine er wel.
Als je zegt over 9 weken klinkt het al veeeeeel sneller dan als je zegt in december of over paar maanden.
Ik vind het soms ook vervelend, dat zijn vooral de hormonen die ook maken dat ik niet zo gevat antwoord als normaal :-s

Succes ermee

Het komt mij niet bekend voor, heb weer een minibuikje. Het heeft beide zo z'n nadelen. Ik vind het vooral vervelend om mensen in de bus te vragen om voor mij op te staan.

hoi

Ook hier een mega buik.
Ben nu bijna 32 weken zwanger maar toen we op vakantie waren van het zomer dacht al iemand dat ik nog maar een week of zes moest terwijl ik net 22 weken zwanger was.
Ik draag erg naar voren en laag en is derde zwangerschap.

Hoi,

Hier ook een mega-buik! Net als bij mijn zoontje draag ik nu ook helemaal naar voren.
Ik moest vandaag een nieuw rijbewijs halen en kreeg te horen, wat dacht je kom nog maar even snel voordat het niet meer gaat. Ik heb maar niet eens de moeite genomen om te zeggen dat ik nog 9 weken moet.
Ik vind het niet zo heel erg. Mijn schoonzusje had maar een heel klein buikje en kreeg toen de kleine er was steeds te horen, je was toch niet zover!
Dat is ook niet leuk.
Ik geniet ervan.

ja heel herkenbaar!!!
de vorige keer had ik het ook al, maar toen was ik over mijn hele lichaam veel gegroeid. nu is alleen mijn buik gegroeid, het is net of hebben ze hem er op geplakt. daardoor lijkt hij nog groter haha. verschilt het aantal kilos dat je gegroeid bent ook zoveel met de vorige? bij mij wel, bij de eerste was ik bij 30 weken al ruim 16 kilo gegroeid, nu nog maar 4! en idd ik zeg ook elke keer dat ik nog maar 9 weken hoef. iets korter mag ook haha.

Terug
Bovenaan