dikke buik!!!

Hier nog een hele dikke buik met 28 weken. Maar ik ben toch echt nog maar 4 kilo aangekomen! En als ik de foto's bij de Hyves zie dan ben ik toch echt niet veel dikker dan de meeste van jullie.

Maar ook bij mij wordt er regelmatig gevraagd of het er twee zijn en mensen denken dat ik al bijna uitgerekend ben. Ik moet nog bijna 3 maanden!!! Nou heb ik sinds een paar weken ook wel een waggelende gang erbij, dus dat ziet er inderdaad ook wel meer hoogzwanger uit. Ach, ik maak me er niet te druk om... Ik ben trots op mijn mooie dikke ronde buik! (alleen handig is anders...)

Groetjes, Irene

Hier een hele kleine buik en iedereen die vraagt of de baby wel goed groeit. Wat, ga jij volgende week al met verlof????? Wat is het je derde?
Tja, kleine buik, grote buik je doet er niet zo veel aan.

@ CAAT, ook met mega buik, moet je nog vragen of je even mag gaan zitten hoor.
Vanmiddag nog in AH. Ik was blij ff te zitten. Komen twee van die bejaarden die nota bene op ander bankje zaten naar de bank waar ik zat en ik werd nog boos aangekeken ook! Ja DOEIIIIII,
blijf dan zitten waar je zit.....

Heb veel pijn in bekken en buik is ook enorm. Nog zo'n opmerking die je dan te horen krijgt als je het even niet ziet zitten....
Je bent zwanger hoor, niet ziek! GRRRRR.....

Wat fijn deze reacties te lezen. Mijn eigen mening had ik volgens mij nog niet gegeven. Ik geniet enorm van mijn grote buik, gewoon echt lekker zwanger. Maar al die opmerkingen en iedereen die denkt er iets over te mogen zeggen of van mag vinden... daar wordt ik best een beetje gek van.

Ook ik waggel al regelmatig, vatenprobleem dat opspeelt als ik zwanger ben. En dan lijkt elk gesprek negatief te worden. He hoor eens, ik zit op een roze wolk!!!

Ohja, de vraag over de kilo's: eerste keer 32 kilo aangekomen (ahum, bloos, bloos), tweede keer 23 kilo en nu "pas" 11 kilo. Voor mij een "aangeplakte" buik dit keer. Ik vind mezelf mooi en ben super trots. We gaan nog naar de fotograaf om foto's te maken.

Geniet allemaal!!!

Oh hier ook een dikke buik en inderdaad vaak de vraag of er niet stiekem eentje extra in zit. Ik draag helemaal naar voren en merk dat bukken een suk moeilijker wordt.

Haha wat een ' gezeur' van mensen soms he?
Ik ben al 10 kilo aangekomen en moet nog 12 weken maar heb een bolletje als buik! Heerlijk vind ik het zelf maar mensen zeggen idd veel.. zoo je buik groeit al aardig dan zeg ik ja ik hoef nog maar 12 weken hoor.. ohhh dan heb je wel een kleine buik...

duss jaa... wat heb ik daar aan?
Volgens mijn vriend komt het over 10 weken al dus dan wordt het een decbaby! ik zeg dat ie nog 13 weken blijft zitten dus we zullen zien ;)

geniet lekker van jullie buik of je nou 4 of 30 kilo bent aangekomen ;) er groeit een wondertje in je!

Terug
Bovenaan