dikke buik?

Ik was even benieuwd hoe het bij jullie is met 'de buik' :)
Ik weet natuurlijk dat het allemaal darmen enzo zijn en dat het met een derde veel sneller gaat dan met een eerste, maar hier, nu 6 weken, heb ik toch al moeite om sommige broeken dicht te doen. En die BH's... die zijn gewoon te klein!

Hoe ga ik dit nog 6 weken verbergen....

Bij mij zijn het nog m'n darmen.. Het is wel vervelend want ik kan inderdaad moeilijk m'n buik inhouden en ik trouw over 3 weken!! Dus ik hoop dat m'n darmen tegen die tijd wat rustiger zijn... ;)
Oh en natuurlijk m'n lingerie.... M'n borsten zijn wel wat groter geworden en hoop dat de nopg eventjes dit formaat blijven anders pas ik m'n lingerie moeilijk hihi

Kan je niet wat lossere kleding aan? Een legging met een tuniekje ofzo.. Of een rokje :)

Ik heb er ook al last van hoor.Ben nu 8,1week zwanger en begin al echt een klein buikje te krijgen.Had echt een super strakke buik,maar nu lijkt het of ik paar kilo ben aangekomen haha.Ik heb zoiets van laat die buik maar lekker komen haha.
Ook mijn bh's zitten niet meer zo lekker,zit allemaal strak.Dus ga binnenkort maar wat meegroei bh's kopen.

Gr. Suusje

Ik ben nu 8,3 week zwanger en heb ook al een buikje. Ik pas nog wel me broeken hoor! in de ochtend denk ik altijd van heuh waar is me buik gebleven en in de middag begint het weer te komen in de avond doe ik altijd me broek ook los. En me bh's zitten ook een beetje strak. Laat het buikje maar verder groeien hihi...

ik ben nu 7,5 weken en ik heb ook al een dikke buik. het zijn ook mijn darmen,maar volgens mij maak je in het begin ook extra vet-reserves aan.
mijn broek sprong vd week zomaar open,terwijl ik liep!!!! dus ik draag gewoon wat ruimere kleding

hey meiden,

Nou ik begin nu zelfs al met m'n 5,5 week.
Het moeten idd de darmen zijn maar hoe dan ook strak zit de boel wel hihii

En die borsten groeien helemaal, ik had in mijn vorige zwangerschap (in mei )een maatje groter gehaald, een soort sport bh, ik heb hem niet meer aan gehad nadien omdat hij veel te ruim zat, maar nu zit hij weer als gegoten.

@ Engeltjelief, wat leuk dat je gaat trouwen!! super. hoe ver ben je als je gaat trouwen??

Hier nog niks maar weet het ook nog maar net!! Gaat dit keer wel harder denk ik want het is de 3e!! Bij de 2e liep ik met 10 week al in zwangerschapsbroeken omdat mijn eigen broeken gewoon echt niet meer lekker zaten! Dus ik ga binnenkort de boel weer van zolder zoeken en wassen en kijken wat ik nog nodig ben!

Terug
Bovenaan