dikke buik?

Broeken zaten me de laatste tijd wijd, maar dat vult nu al weer aardig op... Net gezwommen en in bikini is et net of ik inderaad een paar kilo ben aangekomen vreemd hoor vorige week had ik nog een plat buikje en was er dus niets te zien.; Ben nu 5 of 5,5 week.
We gaan morgen foto's maken haha gaan we vanaf nu elke week doen zo dat het verschil straks goed te zien is.

Ga straks gewoon mn badpak gebruiken tijdens het zwemmen dan valt het in elk geval niet zo op als ik een van de buurtjes tegenkom. Want met gewone kleding kun je veel verhullen maar in bikini helaas niet haha.

Ik kan mijn eigen broeken echt niet meer aan en ben bijna 7 weken, maar ik heb in een korte tijd vier zwangerschappen gehad en met 20 weken was altijd al heel duidelijk te zien dat ik zwanger was (mensen vroegen me met 26 weken of ik al bijna ging bevallen)

Maar ik weet uit ervaring dat mijn buik voorlopig zo blijft tot een week of 12 en daarna gaat hij meer een zwangerschapsbuikje vormen. (nu is het net of ik een paar kilo aangekomen ben)

ik ben nu zwanger van mijn 2 de en mijn eigen broeken zitten gewoon niet meer lekker ben nu 7 weken zwanger was bij mijn eerste ook al heel snel dikker maar ik genet er gewoon lekker van als iemand iets vraagt zeg ik gewoon dat ik teveel gegeten heb hahaha ik ben nog niet veel bijgekomen maar de vorm is gewoon anders aan het worden

groetjes

Ik ben nu 7 weken zwanger van de 2e. Met name de pijnklachten aan mijn borsten maken het nog moeilijk om mijn eigen bh's te dragen. Dus vandaag maar op pad denk ik voor "meegroei-bh's" Verder heb ik nog niet het idee dat mijn broeken niet fijn meer zitten. ben in de afgelopen maanden 38 kilo afgevallen, dus mijn broeken zitten over het algemeen al wat ruimer. Maar ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

Hoi, ik ben nu acht weken, en nee... nog niks te zien. Ik voel me wel een beetje dikker, maar objectief gezien nog helemaal niks: mijn broeken zitten als gegoten ;) Zal wel komen omdat ik altijd veel sport. Maar mijn borsten waren met 4 weken al een cup gegroeid!

Terug
Bovenaan