Dikke buik

Hoi meiden,
ik ben vandaag, waarschijnlijk, 9 weken en 5 dagen, en ik heb al een buik alsof ik 5 maanden ben!!

Het is mijn derde zwangerschap. Wie herkent dit?? Dit is echt niet normaal, ik loop al in positiekleding en kan het nauwelijks meer verhullen, zou het een tweeling zijn, schiet het wel eens door mijn hoofd..

Ik heb over drie dagen eindelijk mijn echo en ben best gespannen, zal er een hartje te zien zijn?
Af tellen, hier!!

liefs Lorelei

ps weten jullie of je bij een 10 weken echo een inwendige krijgt?

hee!

nee geen dikke buik! hier
je kan de vorm wel zien veranderen maar ik heb nog steeds maatje 38.

al draag ik het niet meer zit helemaal niet lekker!

10 weken kan meestal wel gezien worden via de buik geloof ik.

maar op mijn uitnodiging van de verloskundige staat dat t/m 12 weken het nodig kan zijn om een inwendige echo te laten doen omdat ze het dan simpelweg beter kunnen zien.

heb je het wel is gehad?? is niks aan hoor even goed ontspannen je voelt het wel maar het is niet heel erg ;)

kus!

hoi hoi

hier netzo...zwanger van de 3e en ook ik lijk al een stuk verder dan de ongeveer 9 weken die ik nu ben.
Ook ik draag al 2 weken mijn zwbroeken want mij gaan ergeren omdat mijn broek veel te strak zit had ik geen zin meer in.
Zelfs manlief zegt s' avonds mensekinders wat een buik heb je al :)
Vrijdag mijn intake en volgende week woensdag pas mijn echo....zo lang wachten..
bij mijn 2e zw had ik met 8 weken al een uitwendige echo. Ligt er een beetje aan hoe de kleine ligt denk ik. ze kunnen altijd eerst op je buik beginnen toch?

succes met wachten :)
gr
winx

hoihoi

hier nog niet echt een buikie...

en idd vanaf 8 weken normaal gesproken zien ze het gewoon op de buik en niet inwendig...
morgen mag ik naar de verloskundige voor het eerst... weet ook niet of ik dan gelijk een echo krijg... ben benieuwd...

Hier ook de derde zwangerschap en al echt een buikje hoor. 's avonds is t helemaal erg... Ook ik heb mijn broeken ingeruild voor zwbroeken. Jurkjes draag ik wel gewoon door met een zwlegging/maillot eronder. Je bent dus zeker niet de enige!!!

hier een eerste zwangerschap, maar mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer. ik heb nu 2 echo's gehad een bij ruim 6 week en een bij ruim 8 week allebei uitwendig.

hier een 4 de zwangerschap
en begint ookal echt op te vallen.
ik heb vrijdag de echo ik ben nu 9 week en 2 dagen denk zelf 4 dagen misschien verder. duurt lang he op die echo wachten.
ik heb ook precies de zelfde gedachten.
zal het een tweeling zijn/ klopt de baby s hartje wel.
me man maakt me ook al bang haha met een gedachten van tweeling.
denk gewoon hoor dat die uitwendig is.
bij 7 week en 2 dagen vorige keer gewoon zelfs uitwendig.

hier een klein buikje ;) ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger, maar me eigen broeken zitten voor geen meter mee! ach weer een goed excuus om lekker te gaan shoppen :)

Liefs,

Terug
Bovenaan