Dikke buik

nu 9 weken en 3 dagen maar bij mij past nog alles prima :). Komt denk ik ook omdat ik voordat ik zwagner was 7 kilo ben afgevallen en nog geen nieuwe broeken had gekocht. Daar heb ik nu plezier van. Kan ze voorlopig nog wel aan.

Nu 9 weken zwanger van de eerste.
Nog niet echt veel te zien met kleren aan (leve de winter!) maar mijn spijkerbroeken zitten al wel te strak.
Tip: doe een haarelastiekje door het knoopsgat en dan om je knoop. Lange trui eroverheen en niets meer van te zien! Scheelt echt enorm in comfort.

Inderdaad, het is een goed excuus om eens lekker te gaan shoppen!! Ik heb nog wel broeken van de vorige zwangerschappen, maar wel een beetje verwassen...

En nu nog maar 1 dag....ben steeds banger dat het niet goed is....zucht, morgenochtend weten we het. En reken maar dat ik een gebakje ga eten als het goed is!!!

liefs

@loreleitje, jij ook morgen weer een echo... Wij ook! Hoe laat mag je heen? Wij 14.00. Ik hoop ook zo dat alles goed is. Ben er gewoon gammel van, hoofdpijn ed van het druk maken. Pfff en dan nog een kei lange werkdag... (9.00 tm 21.30...) Niet echt mijn dag vandaag...

@mamaBo, wat leuk jullie ook morgen! Wij mogen al om 9.30
En gelukkig ben ik niet de enige die zich druk loopt te maken....! Of jammer genoeg, want handig is het niet. Maar ja als je altijd rationeel kunt zijn....dat is ook niet goed!! Hahaha

Ik wens jullie ook veel succes morgen. Hoe ver zou je moeten zijn? Ik 10 weken....

Nu 12 weken zwanger van nummer twee, ook hier een buikje zichtbaar. Kan het bijna niet verbergen, vooral 's avonds. Kan nog wel mijn eigen kleren aan, maar het gaat inderdaad snellen dan bij mijn eerste.

Terug
Bovenaan