Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat een buiken!! Die van mij is daarbij vergeleken echt heel mini!! heb ook nog geen mooie foto! Aan de ene kant zou ik willen dat mn buik al iets dikker was, maar aan de andere kant kan ik zo wel langer gemakkelijker blijven werken! Met al die rolstoelen op het werk is het niet zo heel handig als je een dikke buik hebt! En ik wil graag blijven werken tot 4 weken voor de uitgerekende datum als ik dat haal, dan heb ik erna 2 weken meer! enne, die buik komt vast wel! hij/zij is levendig genoeg hierbinnen dus ik geloof wel dat er groei in zit!
wauw meiden wat een mooie buiken zeg, zal van de week ook een foto van mijn buik erbij zetten al is hij niet zo mooi als die van jullie, van mijn vorige zwangerschap heb ik striae overgehouden er komt trouwens gelukkig niets meer bij, maar die oude strepen zie je zo goed op de foto (in het echt dus niet zijn ze mooi wit).