Dikke Enkels!?

Ik heb dan hoge bloeddruk en hou dus ook ontzettend veel vocht vast,nu ik veel meer medicijnen heb ne de hele dag bedrust heb scheelt het wel want mn voeten zijn wel een stuk minder dik.
Maar de gynaecoloog vertelde dat of je moet met je voeten omhoog of je moet juis bllijven lopen in beweging blijven is dan ook weer goed.
Maar heb ook al een hle tijd een kussen onder het matras dat werkt gewoon allemaal niet bij mij,maar komt misschien dus ook door mn hoge bloeddruk.
En dikke haanden heb ik ook en worstenvingers...... vreselijk......
En als mn voeten echt weer een moment zo dik zijn doen ze ontzettend pijn door al dat vocht.....

gelukkig nog maar een paar weekjes te gaan..:D
 
Ja ik heb ze liever ook niet aan, maar merk dat ik minder dikke voeten heb als ik ze draag. Ze werken hetzelfde als steunkousen maar dan hoef je ze niet op te laten meten.
Moet eerlijk toegeven dat ik ze alleen thuis aan heb Haha en ook liever op blote voeten loop aangezien ik het op elk moment van de dag ontzettend heet heb pff (klaag klaag)

 
Hier ook enorm last van vocht vasthouden! Ik heb er vooral rechts last van, best irritant. Iets goed vastpakken gaat al niet zo goed meer, en ik pas praktisch al mijn schoenen niet meer, en diegene die ik nog pas zitten halverwege de dag te strak... Best lastig als je nog gewoon moet werken! Ik heb wel een voetenbankje gekregen van de facilitaire dienst hier en dat brengt wel wat verlichting gelukkig... Nog anderhalve week en dan begint eindelijk mijn verlof dus dan kan ik lekker de hele dag met mijn voeten omhoog op de bank liggen LOL!
 
Terug
Bovenaan