dikke paniek!!??

Hoi,
Toen ik gister naar bed ging schrok ik toen ik zag dat ik bruine afscheiding had!!!!
Ik was meteen zo van slag! Dacht meteen aan een miskraam (zo begon het de vorige keer ook) DIKKE PANIEK!!!!
In bed kreeg ik er flinke steken bij!!!
Mijn borsten zijn nu nog wel gevoelig en ben niet helemaal fit.
Gisteren wel een paniek ochtend gehad doordat ik in de file stond (daar kan ik slecht tegen) Heeft dat er   wat mee te maken?
Wie helpt mij????
Anna

nee door stress kan je GEEN miskraam krijgen, heel veel vrouwen (waaronder ikzelf) hebben nog weleens een kleine bloeding , ik had het rond de tijd dat ik EIGENLIJK ongesteld moest worden (wel tot 3 keer nog!) nu eindelijk over je word er wel onzeker van, maar zolang het bruinig is en je geen krampen hebt hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken hoor meis!

herkenbaar! De eerste keer dat ik het had, net een week nadat we ontdekten dat ik zwanger was, was het rood bloed en daarna veel bruine afscheiding.
Ik heb de hele nacht gehuild omdat ik dacht dat ik een miskraam had.

Maar ondertussen ben ik dik 9 weken en gaat alles goed. Ik heb alleen vaak wat donkere afscheiding of wat rood bloed. Hoe het komt is een raadsel. In begin dachten ze aan de innesteling, maar dat zou nu niet meer kunnen.

het schijnt vaker voor te komen. hoop dat bij jou ook alles goed blijft gaan.

innestelen gebeurd een week na de bevruchting niet als je 6 weken zwanger bent.
Het kan wel oud innestelingsbloed zijn. Dit had ik ook steeds omstreeks die tijd.
Ben nu 32 weken zwanger van de tweede! Er is dus nog hoop hoor!
Sterkte, want ik voelde me ook zo onzeker en paniekerig.

Hier nog zo'n iemand....ben nu 9 weken zwanger en gisteren ineens bloedverlies ! Tijdens een plasbezoekje aan het toilet: de wc kleurde wat rood en mijn wcpapiertjes zaten onder het bloed (wel rood, maar niet fel ?). Naar het ziekenhuis geweest en een echo gekregen.

Bang voor wat komen zou maar op de echo was een gegroeid vruchtje te zien van 2 cm en een klopppend hartje ! Het bloeden is gebleven bij deze ene keer maar heb nu sinds de onderzoeken (inwendige echo en eendenbek) last van bruinige afscheiding, alleen als ik "afveeg", ook zitten er in mijn plas, kleine bruinige vlokjes.....volgens de dokter is dit te wijten aan de onderzoekjes, maar het zit me niet lekker.....

Herkent iemand dit ?

Hallo

Ik had dit van de week ook, 1keer bij de afscheiding,.Ik had zo iets van wat is dit, heb de hele zwangerschap geen bloedverlies gehad. De vk gebeld die is toen gekomen en heeft een test gedaan daar kwam niets verontrustends uit. Ze dacht aan een bloedvaatje waar wat bloed uitgekomen was. Dit komt vaker voor door de druk vanuit de buik aldus de vk.
Hoop dat je er iets aan hebt, al ben ik overigens wel bijna 35 weken, dat maakt het verhaal misschien wel iets anders.

Liefs bg

de ha vertelde me dat als je bruinige afscheiding os iets oud bloed verliest,
oud bloed kan zijn van de innesteling, en het niet zorgwekkend is zolang je geen helder bloed verliest en geen erge krampen hebt,
en vertrouw je het niet, bel je verloskundige daar zijn ze voor!

Liefs Iris

Terug
Bovenaan