DIKKE VETTE PLUS! WE ZIJN ZWANGER

Hé Cynthia,

Van harte meid, geniet ervan je hebt het verdient na zo lang wachten!

Liefs Astrid

Ik heb je geloof ik overal al gefeliciteerd behalve hier dus bij deze!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is ons gelukt!! Samen zwanger!!!!!!!!

4 weken en 4 dagen alweer!!! hahaha! Gaat hard he!
Wanneer heb je de echo en wat zei het ziekenhuis???

lfs ing

ik dacht ik ga even kijken of je al getest hebt en je bent gewoon ZWANGER!!!!!

Ik had al een sterk vermoeden maar het is echt zo!!! En wat een dikke plus zeg!! Dan kan niet meer mis gaan!!! En nu kan je samen met Inge gaan zwangeren!

Ben echt blij voor jou en je man (heb tranen in mijn ogen) en ik hoop dat jullie een fantastische tijd tegemoet gaan!!

veel liefs
Marielle

Supe Superrrrrrrrrrrrrrrr.
Van Harte Gefeliciteerd!!!
Ga er lekker van genieten.

Groetjes Sabine

Wat enorm lief van jullie allemaal zeg!

Ben er helemaal van aan t blozen!

Hoi Cynthia,

wat ben ik blij voor jou en je man en nee je hoeft mij niet te vertellen hoe de reactie van hem was want ik ben de reactie van mijn man nog niet vergeten toen ik zwanger was van ons eerste kindje. en als ik dan naga die word 1 januari 5 jaar en dat jij al die tijd heb moeten afwachten of je ooit zwanger zal raken. nou ik hoop dat je er intens van gaat genieten en lekker kan gaan shoppen zometeen met inge en ik hoop dat ik jullie nog een keer kan vergezellen op het zwanger zijn forum.

veel liefs linda

'hoi hoi,

ja ja ook ik blijf hier nog een beetje hangen ,en zie staan ZWANGERRRRR

ben zo blij voor jullie

SUPER GEFELICITEERD   en geniet ervan   ook jullie hebben het dubbel en dwars verdient

dikke kus moekje ,     ( kom ook van dit forum af )

Hoi Cynthia,

Van harte gefeliciteerd met dit SUPERnieuws!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, eindelijk een dikke vette plus. Nou meid, geniet er lekker van. Het is je van harte gegund.

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan