dikkidik en alabama- hoe is het ??

hoi meiden,ik ben erg nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen? Hoe staan jullie er nu in?

Ik ben van de week 2 keer voor een follikel meting geweest voor de 3e IUI. Wat verhelderend is het als je eens een andere gyn hebt zeg! Ik had maandag en gister een vrouw(2 verschillende) en die legden helemaal uit wat ze opmeten en of het er goed uit zag.Ik heb 2 mooie eicellen en 1 wat kleinere. Ik heb zo'n lekker gevoel over de IUI nu.
Bij de eerdere IUI's heb ik maar 1 follikelmeting gehad,en werd er gelijk voor een dag of 4 verder de IUI afgesproken.En toen werd er ook maar 1 eicel opgemeten (had ik er maar 1 of zaten er meer maar hebben ze die niet gemeten??!
Nu om de dag een echo gehad,voelt echt prettiger,alsof je veel beter in de gaten word gehouden.
Morgen voor de inseminatie,ik moet om 9.30u in het zh zijn. En dan kan het wachten weer beginnen!

nou meiden,ik hoop gauw weer van jullie te horen.Groetjes Fleur

he fleur.

hahahah ik zei juist tegen me mna ik ben benieuwd hie het met die meiden is, ga zo een krabbel zeten.

jeetje wat een verschil zeg bij jou qua gyn dan. Ik kreeg altijd tehoren en te zien hoeveel en hoe ze er uitzagen en de opmetetingen ook. Maar gelukkig heb je er dus nu meer. en heb je er een goed gevoel over.
en ik kreeg dan de 10e dag een echo twijfelde ze dan moest ik later een dag of 2 dgn later weer terug komen voor een echo tot ze een goeie meting hadden.
ik ga vanaf morgen weer heel hard duimen voor je en steek nu al een kaarsje voor je aan.

Ik ben nog steeds niet begonnen met pillen en of spuiten voor ivf want ik ben nog steeds niet ongesteld gewworden.
Nu alweer op dag 30, wacht tot wkd ga dan testen en als het negtief is en ik niet ongi wordt dan ga ik na het wkd zh maar eens bellen hoe en wat te doen.
want vorige mnd was ik ook al een halve dag ongesteld,
en ik wil nu graag zekerheid want anders kan ik niet starten.

alabama: hoe is het met jou menstruatie gegaan, toch nog gekomen nadat je die pillen had geslikt of toch nog lang moeten wachten. Zoja wel menstruatie gehad nu weer aan het prikken voor jullie iui???

ik hou jullie op de hoogte. misschien een wondertje maar ga er niet van uit.

fleur stertke morgen.
xxxxxxxx natas

Hoi meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij.

Fleur - een goed gevoel werkt altijd in je voordeel denk ik, positieve gedachten zijn goed. Dus hou dat vast!

Natas - hoop dat je snel ongesteld wordt. Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is om steeds in de onzekerheid te blijven hangen. En je wilt ook verder.

Ik ben 2 weken geleden toch maar begonnen met de Primolut. 3 dagen nadat ik daarmee klaar was werd ik netjes ongesteld (precies vlgs de gebruiksaanwijzing, haha). Morgen eerste follikelmeting. Dus we doen weer mee voor ronde 4!

Groetjes!

hoi noor,
goed om weer van je te horen. Jammer dat de primolut nodig was,maar dan maar weer de energie gebruiken voor poging 4.

Vanochtend heb ik de inseminatie gehad,de gyn zei dat het slijmvlies er mooi uit zag, ik heb er echt een heel goed gevoel bij deze keer. Nu maar hopen dat ik niet te hard van mijn positieve wolkje afval over 2 weken.
Jij ook weer veel succes,
liefs Fleur

HE MEIDEN.

fleur: mooi dat je een goed gevoel heb en dat je slijmvlies er goed uit zag. ik ga duimen enz voor je.

Noor: mooi dat de primolut heeft geholpen, wel jammer dat je het nodig had maar gelukkig kan je nu weer voor poging nr 4 gaan.

Ik ben toenet ongestelt geworden toch nog onverwachts geen buikpijn,krampen niks ervan. dus verrassing.
Vanmorgen ook naar VU geweestom inteschrijven.
Nu vanaf morgen primolut 11 dgn lang 3 tabletten per dag en dan vanaf maandag prikken Decapeptyl, en ook maandag zh bellen u telaat hahah.

Dus was wel eventjes een domper weer een lange cyclus voor mijn doen.

prettig wkd.
xxxx natas

Ik ga voor jullie duimen!!!

En inderdaad een positieve gedachte schijnt te helpen! Ik heb daar ook een beetje last van, maandag de uitslag van mijn operatie en volgende week ook ergens mijn eisprong. We willen er weer voor gaan. Het voelt zo goed allemaal dus ik hoop maar niet dat ik maandag een teleurstelling te verwerken krijg......

xxxx

Terug
Bovenaan