dikkidik en alabama- hoe is het ??

he moeska.

hou die positieve gedachte vast he want dat kan alleen maar helpen. we gaan er vanuit dat alles goed is bij jullie en dat jullie erook voor mogen gaan.

laat je ons de uitslag weten na maandag.......?

xxxxxxxxxxxxxx

Daar ben ik dan met "goed" nieuws! De arts was tevreden dus dan ben ik dat ook:). Er was nog wel een kleine afwijking te zien maar bij elke vrouw die een sectio heeft gehad is wel altijd iets te vinden. Mijn baarmoeder is ook weer netjes op de plek waar deze hoort te zitten. Erg bijzonder allemaal! Mag wel nooit meer natuurlijk bevallen maar als dat het enige is dan neem ik dat op de koop toe. We mogen er weer voor gaan...... Heel raar allemaal. Deze week moet ik ergens mijn eisprong hebben dus we gaan maar eens flink klussen (ha ha). Tsja, en dan gaat ook voor ons weer het afwachten beginnen......

Thanks

x

he moeska.

joepie wat een goed nieuwd meid.
Mooi dat alles weet toppie is van binnen bij je.
Dus nu flink aan het klussen gegaan hahahahaa.
Hopelijk heb je dan snel goed nieuws voor ons.
en dat niet via natuurlijke manier bevallen dat zou ik ook op de koop af nemen. wanrt het is natuurlijk erg jammer maar ons geluk is toch een kleintje in je armen kunnen houden toch!!!

ik duim weer ons allemaal.
ik heb gisteren de eerste injectie weer gezet bj me eigen. Nu nog 7dgn tabletten en dan ongi weer worden en dan echo de 4e dag na die ongi en dan gaan we met een hormoon spuiten voor de eitjes en dan afwachten. dus ws over 2 a3 wkn ivf. brrrr

fleur@ hoe is het met jou??

alabama@ wanner mag je weer voor iui of heb je hem al gehad??? en goed gegaan voor je gevoel.?

xxxx natas

hoi allemaal,
zo te horen zitten we er allemaal weer volop in,

Noor,hoe was de follikel meting,zag het er goed uit? Staat de IUI al gepland of moest je nog een keer voor een meting?

natas, jij bent nu dus echt begonnen voor de IVF.Zet hem op,ik blijf hier volgen hoe het met je gaat.

moeska,wat geweldig dat het er goed uitzag,succes deze week,en dan weer 2 weken wachten.

Ik heb afgelopen vrijdag de 3e IUI gehad,
zit dus weer in de wachtweken. Waardeloos zeg,ik voel weer vanalles overal;kramp in mijn onderbuik,steken in mijn borsten. Wat nou er niet te veel mee bezig zijn,dat gaat echt niet lukken.Dus gewoon weer (on)rustig afwachten.
Ik ben blij dat ik mijn werk heb (ook al is het parttime),dan heb je in ieder geval wat extra afleiding.

Meiden,zet hem op!!
ik denk aan jullie
liefs Fleur

idd, worden spannende weken voor ons allemaal! Moet eerlijk bekennen dat wij het de laatste tijd wel heel erg relaxed hebben gehad - geen druk van het moeten want het had toch geen zin of het mocht niet gebeuren dus eigenlijk alleen maar lol gehad met het klussen:). Dat was gisteren weer even iets anders...... D-week zullen we maar zeggen en dat werkt helaas niet altijd even goed bij mijn mannetje:-(.......
Gisteren een negatieve ovulatie test in handen, uiteindelijk ook niet meer geklust - had ik vanmorgen in 1 keer twee dikke streekpjes..... Vanavond weer een test gedaan en toen een licht streepje en het normale controle streepje.....grrrrr. Wel nog fun gehad maar ik geloof dat we een dag te laat zijn, vind het zo lastig met die testen (had vanmiddag dus mijn piek). Heb er gewoon slechte zin van gehad vandaag. Misschien toch maar beter dat we over een paar maandjes met IUI gaan beginnen.

Zo, moest ik even kwijt!

xxx

Hoi meiden,

Moeska - leuk je weer terug te zien op het forum. En wat ontzettend fijn dat de operatie geslaagd is. Ik hoop dat het snel resultaat oplevert!

Natas - Sterkte met alles rondom de IVF. Het is een hoop "gedoe" extra dan bij IUI. Ik hoop dat de bijwerkingen meevallen.

Fleur - ja de wachtweken zijn altijd killing he. Aan de andere kant vind ik het ook altijd wel fijn als ik even niet naar het ziekenhuis hoef, geen hormonen etc.

Ik heb afgelopen dinsdag IUI4 gehad. Nu dus ook weer afwachten. Ze zagen vrijdag op de echo een grote cyste, maar ook een eitje. Gyn zei dat de cyste het uitblijven van mijn ongi waarschijnlijk heeft veroorzaakt. Stom dat ze niet even eerder een echo hebben gemaakt. Als het goed is verschrompelt de cyste vanzelf. Hoop dat het geen invloed heeft op onze kansen deze maand.

goedemorgen noor,
idd erg raar dat ze op de eerdere echo's niets gezien hebben. Hebben ze het eerst voor een ei aangezien en is het daarna heel hard gegroeid?? Of hebben ze eerder niet goed opgelet.
Nu maar hopen dat het idd geen invloed heeft op de eventuele bevruchting. Anders hadden e de IUI wel gestopt neem ik aan?!
Sterkte voor nu, voor mij is het ook nog wachten,vorige week vrijdag IUI gehad,dus hoop volgende week meer te weten.
liefs Fleur

Terug
Bovenaan