Diksap geven?

Ik had ook al eerder gereageerd en toen vroeg ik het mij ook al af en wilde het ook nog ff navragen. Want volgens mij mogen ze niet meer dan 1 liter melk(als je tenminste flesvoeding geeft)per dag, maar wel nog extra vocht in de vorm van water of thee of zo. Als jullie denken dat het anders is dan hoor ik het ook nog graag van jullie.....
Groetjes Renate
 
Hoi,

Ze mogen wel meer vocht hoor net als wat Renate zegt. Maar niet meer melk dan een liter per dag. Dat is slecht voor de nieren. Dus geef met dit weer maar lekker water.

Groetjes joyce
 
Nee ze mogen in totaal niet meer als 1 liter VOCHT!!!
Ze hebben daar echt genoeg aan hoor je moet je voorstellen dat wij genoeg hebben aan 1,5 liter vocht dus waar om zo een klein lichaampje niet aan 1 liter??
De nieren kunnen zoveel vocht op een dag niet verwerken.
als je een keer 100cc op een dag over die liter bent gegaan is er echt niets aan de hand maar je moet dite niet elke dag doen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes linda
 
Hallo,
Sorry Linda, maar ik ben het hier niet mee eens. Op het cb buro is tegen mijn gezegt dat extra water geen kwaad kan. Plus als je kleintje in totaal 1 liter vocht krijgt zou je daarnaast nooit kunnen beginnen met fruit. Anders zou je over de liter heen gaan. Daar komt bij dat fruit als extra mag en je geen fles mag leten vallen in het begin.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan