dilemma baby kamer

hey meiden

Ik heb even een vraagje. afgelopen weekend ben ik voor het eerst wezen kijken voor de inrichting van een babykamer.
we hebben een normale kamer (afmetingen ongeveer 4 /5 bij 3..)
en daarin heb ik momenteel een wastafel met wasmeubel met genoeg opbergruimte en heb ook een inbouwkast staan. (moet alleen nog extra planken doen)

ik zit me een beetje af te vragen of ik wel een complete kamer moet kopen (commode, ledikant en kast) of dat ik alleen commode en ledikant koop en dat ik de inbouwkast en wasmeubel extra ga gebruiken. scheelt wel in geld.
of dat ik wasmeubel toch eruit haal. we hebben namelijk ook een badkamer op dezelfde verdieping.
(oude eigenaren hadden dit erin gezet)
Bij babydump erg leuke dingen gezien, maar volgens kan je commode niet apart kopen of wel?
waar hebben jullie gekeken voor de kamers en waar letten jullie op?

liefs diaan

Hey Diaan,

Ik zou gewoon kiezen voor een commode en een ledikant. Het is toch ideaal dat je daar al een kast hebt staan en een wastafel! Een wastafel in het kamertje is overigens wel ideaal voor het badje, hup....water uit de wastafel in het badje en hup....weer leeg kiepen zonder gerommel in de badkamer. Nee hoor meid, ik zou die spulletjes gewoon los kopen en zeker weten dat dat kan bij Babydump. Hier staat iig alles apart geprijst en klant is koning hoor dus als ze kunnen verkopen, dan doen ze dat :) Als je het niet per sé nieuw wilt kun je natuurlijk ook op Marktplaats kijken.

Liefs Lynn.

Hoi Diaan.

Bij babydump kan je meestal kiezen voor een kamertje met: ledikant+commode of ledikant+commode+kast.

En in denk idd dat het wel handig is hoor een wastafel op de kamer. Geen gesjouw met een vol badje etc.

Succes met het maken van je keuze!

Je kan zeker wel de meubeltjes los kopen als je geen complete kamer nodig hebt! In de winkel staat misschien alleen de complete kamer geprijsd, maar zou gewoon even informeren. En zou dan ook zeker de wastafel erin laten!
Wij hebben het kamertje bij babydump gekocht, maar ook bij andere babyzaken gekeken. En op marktplaats. Maar daar was op dat moment niks naar onze smaak of ze verkochten de kast er niet bij (zou voor jou wel wat zijn ;-) ) En wij hadden wel echt een complete kamer nodig.
Succes en veel plezier met uitzoeken!

Meid ik ben niet zo van de complete babykamertje. Ik heb altijd het idee dat het veel meer geld kost dan normaal. En geloof me de baby interesseert het niet zoveel, die heeft later pas een mening.
Ik had er al drie mooie kastenwand staan (samen nog geen 100 euro), en een wiegje van mijn zoon (40 euro, moest het wel opknappen) en nieuw heb ik een hemnes drie laden kast van Ikea gekocht (zwart was 89 euro) deze kast is lekker hoog en dient prima als commode. Het aankleedkussen kan niet wegglijden door een badantislip matje (nog geen 5 euro).
Dit is puur de meubels. Voor de aankleding ben ik ook bijna klaar. Ik heb een grote boom voor op de muur met los wat diertjes en een roze rolgordijn van lief. Dat was duur, maar met een kortingssticker is het te doen. En hij staat erg leuk........

Succes met beslissen. Maar ik zou niet apart een kamertje kopen. Dat is misschien leuker als de kleine groter is. De kraan lijkt handig en leuk, maar wij hebben hem destijds bewust weggehaald bij mijn dochter. Ik zag het waterballet al en de kraan die per ongeluk open wordt gezet en alles er uit lopen. Nu mijn meiden groter zijn hebben ze wel weer een kraan. Dat was zo weer aangesloten. Ik moet ze alleen nog leren dat ze het netjes houden en tandpastaresten moeten opruimen, ha, ha...........

hey meis

ik heb zelf ook alleen commode en ledikant gekocht want kast had ik al. dit is een legkast, maar heb er een gedeelte hang in gemaakt (crea bea:D) die wastafel zou ik mooi laten staan idd handig met badje! heb mijn meubels gewoon bij ikea gehaald lekker cheap

xxx

Zeker kun je bij babydump ook de dingen apart kopen. ZOu anders beetje gek zijn he. Het is wel zo dat als je een heel kamertje koopt je uiteindelijk voordeliger uit bent (mits je alles nodig hebt)

Ik zou ook alleen bedje en commode kopen als ik jou was...

liefs

Als ik jou was zou ik idd alleen commode en bedje kopen. Wij hebben wel een complete babykamer gekocht, maar hadden nog niks staan in die kamer.

De wastafel zou ik idd lekker laten staan, zo handig!

Liefs,x

Terug
Bovenaan