Ik zou ook geen kast kopen hoor! Vooral omdat je al een inbouw kast hebt.
Wij hadden voor onze dochter ook geen complete kamer gekocht. We hadden een heel mooie ladekast en die heeft mijn man vertimmerd tot commode. Daarna mooi geverfd en leuke knopjes op de lades gedaan. Alle kleertjes van mijn dochter (nu 22 maanden) passen nog steeds in de lades.
En het bedje gewoon bij Ikea gekocht.
Ik begrijp dat mensen een kamertje bij de baby-dump kopen. Maar ik vind veel spullen echt niet mooi en niet stijlvol, omdat 100 andere baby's dezelfde kamer hebben. Daar zijn mijn man en ik iets te creatief voor...Niet lullig bedoeld hoor.
Voor baby nummer 2 hebben we al een heel mooi wiegje wat je aan het plafond kan hangen. We hebben op meerdere plekken in huis plafondhaken hangen, dus de baby kan lekker slapen of liggen, bij ons in de buurt of juist op een rustig plekje. Hebben we met onze dochter ook gedaan, ideaal!! Waarschijnlijk kopen we een simpele, kleine commode of een commode die je aan de muur kunt hangen. Door ruimte-gebrek slaapt deze beeb bij ons op de kamer. Veel spullen kunnen we toch niet kwijt. Scheelt ook weer geld.
Liefs