dilemma baby kamer

Denk dat alles al wel gezegd is. Sluit me aan bij alleen ledikant + commode kopen. Kijk idd eerst eens op Marktplaats. Wij hadden een kamertje uitgezocht bij Babydump maar op Marktplaats de helft goedkoper. Wel drie jaar oud maar zag er nog top uit. Het is een geliefd kamertje (Miami) dus het was even in de gaten houden en vlot bieden maar het is gelukt! Wellicht ben je dan voor een complete kamer nog voordeliger uit dan alleen bedje + commode bij babydump. En verkoopt men er een kast bij? Verkoop je die toch zelf weer op Marktplaats?!

Heb je ook al bij Ikea gekeken. Ik was de Prenatal en Babydump-maffia zat met allerlei veel te dure combinaties en ben prima geslaagd bij onze Zweedse meubelboer. Vond alleen de commode niet helemaal mijn smaak, maar heb ipv daarvan een soort tv-meubel aangeschaft, helemaal goed!

Ik zou ook geen kast kopen hoor! Vooral omdat je al een inbouw kast hebt.

Wij hadden voor onze dochter ook geen complete kamer gekocht. We hadden een heel mooie ladekast en die heeft mijn man vertimmerd tot commode. Daarna mooi geverfd en leuke knopjes op de lades gedaan. Alle kleertjes van mijn dochter (nu 22 maanden) passen nog steeds in de lades.
En het bedje gewoon bij Ikea gekocht.

Ik begrijp dat mensen een kamertje bij de baby-dump kopen. Maar ik vind veel spullen echt niet mooi en niet stijlvol, omdat 100 andere baby's dezelfde kamer hebben. Daar zijn mijn man en ik iets te creatief voor...Niet lullig bedoeld hoor.

Voor baby nummer 2 hebben we al een heel mooi wiegje wat je aan het plafond kan hangen. We hebben op meerdere plekken in huis plafondhaken hangen, dus de baby kan lekker slapen of liggen, bij ons in de buurt of juist op een rustig plekje. Hebben we met onze dochter ook gedaan, ideaal!! Waarschijnlijk kopen we een simpele, kleine commode of een commode die je aan de muur kunt hangen. Door ruimte-gebrek slaapt deze beeb bij ons op de kamer. Veel spullen kunnen we toch niet kwijt. Scheelt ook weer geld.

Liefs

hey meiden,

bedankt voor de reacties. ik ga idd alleen een ledikant en commode kopen. ik ga idd nog bij ikea kjken en op andere sites. als het daar idd veel goedkoper is om een hele set te kopen doe ik dat. een kast kan ik evt ergens anders wel kwijt in huis.

ik geef idd liever extra geld uit als de baby ouder is. een hangwiegje is trouwens wel een heel goed idee!
en ik zat zelf ook te denken aan een ladekast van ikea (die heb ik ook, maar dan met 4 lades, zijn ideaal)

zodra ik de babykamer een keer af heb, maak ik wel een foto voor op fb

nog 2.5 week voor de 20 weken echo.

liefs

Terug
Bovenaan