dilemma naam...

ja ik ben dus echt (en das serieus) 5 jaar "bang" geweest dat iemand dicht bij me die naam dus zou "jatten." had ik echt erg gevonden puur omdat we hem zo mooi vinden...
maarja ik was de eerste met de eerste en niemand is me gevolgd?! komt misschien dat ik redelijk jong was bij de eerste 22 en nu ben ik 28 bij de 2de en nu beginnen vriendinnen ook aan de wens te denken hihi

OOk hier advice om het gewoon te doen!!
Je kan het haar altijd uitleggen waarom je het gedaan hebt!
Ik vind ook als je samen zo'n naam kiest dat het gewoon bij jullie past!!

Liefs Maureen

Ik zou haar gewoon die naam geven hoor.
Wij hebben het probleem met de jongensnaam, die heeft sinds kort ook een andere baby bij ons in de straat gekregen. Nu kennen we die mensen niet heel erg goed, maar hun oudste zit bij onze oudste op de peuterspeelzaal en dus zie ik die moeder wel 2x per week. Dan lijkt het net of we hun naar gekopieerd hebben terwijl we die al tijden in gedachten hebben (zelfs 3 jaar geleden al bij onze oudste, oke onze 2e is een jongen en die hebben we toch anders genoemd),.
Waarschijnlijk is deze spruit een meisje en is het probleem van de baan

Ik zou het ook gewoon doen. Wij hebben de naam ook al heel lang in gedachten en die wordt het ook. Heb een tijdje getwijfeld omdat Martijn hem niet zo mooi vond, maar het is allereerst ons kindje en daarna pas zijn broer of zus...
Maar we zijn er definitief uit. Het hardop zeggen tegen elkaar deed ik gisteren, maar voelt toch nog raar. Net alsof het pas genoemd mag worden als het er is.
Oeps, kost me steeds meer moeite het voor me te houden wat het wordt...
Marianne

Gewoon doen.. ik had toen ook de twijfels om mn dochter Yarah te noemen... terwijl er een nichtje van een goede vriend ook Yara heette die we regelmatig op de camping zagen...
Maar iedereen zei dat ik t gewoon moet doen omdat het idd voor t leven is en dadelijk zie je die mensen toch niet meer.. en heeft je dochter toch een mooie naam! Ik heb er gewoon een H achtergeplakt is de naam toch niet helemaal t zelfde... misschien kun je hem ook anders schrijven ofzo?

Succes

@ Nicole... ik sta nog niet 100% achter mn naam... eerst dacht ik van jaaa we doen t maar nu twijfel ik... als ik m uitspreek voelt t niet zo goed... en ik vindt een andere naam mooier maar mn man de Naam... pfff is moeilijk!!!
Ben jij er ook nog niet uit dan?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan