dilemma, wat moet ik nou toch weer doen ?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Het is weer zover maar nu is het anders of toch niet ?

Het is vandaag dag 36, mijn menstruatie is zeer onregelmatig dus geen touw aan vast te knopen maar nu het volgende: Ik heb last van mijn borsten, ben echt regelmatig de hele dag door misselijk/gevoelige maag, mijn temperatuur is nu al  15  dagen hoog, dus als je uitgaat dat je eisprong 14 dagen voor je  menstruatie is zou ik nu echt ongesteld moeten zijn want vanaf 15 dagen terug kan ik nu niet meer zien/raden wanneer ik mogelijk ongesteld zou moeten worden omdat hij gewoon stabiel hoog is, ik ben regelmatig duizelig en er is geen enkele puist te bekennen terwijl ik altijd een paar dagen voor ik ga menstrueren wel een puist heb en zo niet 1 dan wel 2 of 3.

Mijn gevoel zegt het weer: je bent zwanger, er is geen ontkomen aan ? maar is het niet weer het geval dat alles tussen de oren zit is dit dan alweer mogelijk terwijl ik er helemaal niet mee bezig ben geweest totdat ik me zo  naar ging voelen toen ging ik bedenken dat het misschien wel eens zo zou zijn en nu krijg ik er alweer de zenuwen van en dat ben ik zo spuugzat.

Ik kan natuurlijk gaan testen, maar ben zo ontzettend bang dat deze negatief is ookal geloof ik er echt wel in dat de kans er zeker is dat het zo is. en als het zo is dan zou ik zo leuk mijn vriend kunnen verrassen vanavond. het zou allemaal zo mooi kunnen zijn he!!  

Wat zou jij doen, wel of niet ?

groetjes bellybutton

Hoi,

Bellybutton,

Spannend he meid. Ik kan je alleen maar zeggen dat jij zelf moet doen wat je wil.
Als ik in jou schoenen stond zou ik wel testen, hehe, maar dat is dan persoonlijk he, wat ik zou doen.

Maar nogmaals, jij moet doen waar jij je goed bij voelt.
Succes met beslissing, en ik ben benieuwd wat je beslissing word.

Groetjes

Hoi Bloemetje,

Ik heb je advies opgevolgd: IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kan niet meer stoppen met huilen.....................................
dit  is de mooiste dag van  afgelopen jaar!!!!!

xx Belly button

Jaaa,
Gefeliciteerd. Jaaa, ik zit hier met tranen je berichtje te lezen.
Haha, je had toch ergens het gevoel dat raak was.
Weet je al hoe je het aan je man gaat vertellen?
Ook daar ben ik erg benieuwd naar.

Liefs

Goed he!!

Het kon ook gewoon niet anders, ik heb nu zoiets van zie je wel, je bent niet helemaal gek.

Ik heb per ongeluk de test stuk gemaakt  omdat ik dat stripje eruit wilde halen zodat ik nagellak over het resultaat kon doen zodat deze behouden blijft dus ik moet straks nog even eentje overnieuw doen, gelukkig heb ik er nog 2 :) Ik had al een rompertje in huis, die heb ik een tijd terug gekocht dus die ga ik inpakken met een kaart erbij, ik wil zelf iets maken met bijvoorbeeld een zwangere buik met mijn hoofd erboven..........en de vraag: Wil jij mijn papa zijn..........erbij ofzo maar daar ben ik nog niet overuit.........ik ben echt helemaal door het dolle en tril helemaal, ik dacht dat deze dag nooit zou komen, en ik wou dat het al zes uur was, haha...............

I'm losing my mind.......

groetjes belly button

Hoi,

Lijkt me erg leuk om dat te doen, hehe, heb je nog ff om het te maken. Erg leuk hoor.
Hoelang zijn jullie bezig geweest?
Ik heb mijn vriend gewoon de test laten zien, hehe omdat ik zo overdonderd was.
Ik ben morgen 14 weken zwanger.

Groetjes

hee,

september vorig jaar ben ik gestopt met de pil en sinds dec. voor het echie dus bijna een jaar, waren  ookal bezig bij de huisarts, ben zo blij dat ik morgen kan bellen dat het allemaal niet meer hoeft en dat het eindelijk gelukt is :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en was je man ook zo overdonderd ?? ben echt benieuwd hoe die van mij gaat reageren, volgens mij wel emotioneel, hij liet steeds meer merken dat het van hem nu ook wel mocht gebeuren.

xx belly button

Ooh meid,
Wat is dit je dan gegunt, en dan snap ik heel goed dat je je nu zo voelt.
Hehe, ben benieuwd naar je man zn reactie hoor. hehe.

Mijn vriend was behoorlijk overdonderd ja, het heeft bij hem toch een paar dagen moeten doordringen. hehe. Maar dat is ook logisch.

Meid geniet ervan, en ook vanavond samen met je man.
En geniet maar van dat telefoontje morgen, dat het niet meer moet, want dat je ZWANGER bent. Hehe,
kan je het al bevatten?

Liefs

Terug
Bovenaan