dilemma, wat moet ik nou toch weer doen ?

Hoi Petra

Ik heb zelf ook monnikspeper   capsules gebruikt. Ik had na het stoppen van de pil een cyclus van 42-40-45 toen met mp begonne en met ovulatietesten en had op 33 dagen mijn nod ! En zwanger !!   Helaas na 6,4 weken een mk
Meteen weer met mp begonnen en had nu weer een cylcus van 45 dagen (na mk kan dit idd langer zijn)  
Denk er wel om dat je mp beter niet kunt gebruiken wanneer je zwanger bent
Ik ben de laatste ronde er mee begonnen en toen ik mn ei had er weer mee gestopt
Ik gebruikte van het merk Vitotaal

Succes !   Liefs Maike Sanne

Hallo,

sorry dat ik zo laat pas reageer, maar ik was nogal ik de roze wolken :)

Ik heb door de monnikspeper zelf nog geen regelmaat in mijn menstruatie gezien maar ik gebruikte het ook net 2 en een halve maand. Voor mijn gevoel heeft het wel wat met mijn hormoonhuishouding gedaan, ik ging me beter voelen en mijn temperatuur ging zich ook anders voordoen, werd stabieler. Ik heb zelf het gevoel dat het me iets goeds heeft gebracht, maar ieder moet dat natuurlijk voor zich zelf ervaren. Nu slik ik het inderdaad niet meer want het is niet meer nodig.

Ik kan nog steeds niet bevatten dat ik zwanger ben, maar dat komt ook omdat ik me best goed voel en dan denk het is toch wel echt zo ??

Nou meiden heel veel succes allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden en kunnen genieten ervan en de maandelijkse stress achter jullie kunnen laten.

groetjes Belly button

Hoi,

Wat fijn dat je je zo goed voelt, hehe kan in een keer omslaan hoor, dat de misselijkheid en vermoeidheid opeens aan de deur komt kloppen, haha.

Geniet van deze zwangerschap.

Groetjes

Terug
Bovenaan