Dilemma....

Wat grappig, ik ben ook net twee weken terug van mijn vakantie in Sousse, Tunesie!
Ik sluit mij ook helemaal aan bij inanna!! Het is niet supervies, maar als je ziek bent, zou je willen dat je thuis was! Mijn man en ik hebben allebei ontzettende diarree gehad, gewoon van hun manier van koken! Dat had ik daar echt niet willen hebben als ik zwanger was geweest... Nou was het ook bijna 50 graden toen wij daar waren, maar dan nog! Zo schoon in Tunesie echt niet! Ik vond het trouwens een vies stinkend land!! Maar ach... Wie ben ik?!

haha wat geinig Marientje, wij zaten in het  Tej Marahaba hotel en jullie?

Daarnaast hebben wij ons ook laten inenten..2 prikken word vergoed als je een goeie verzekering hebt...ik raad het je aan!

Koop geen eten van de markt en eet niet veel meloen,   meloen ook eten op volle maag.
 Tip: ik zal eens langs de apotheek gaan voor pilletje tegen de diaree..
kost je 2 euro bij de apotheek en je hebt ze waarsch wel nodig!
Pas ook op met de suermarkten..dat zijn boefjes!! prijzen veel te veel omhoog en kwaliteit heel slecht!
Rook je ook? Of je man?? Koop geen sigaretten van de straat, ja of je moet niet meer willen leven..:D (souveniers)
als je  sigaretten in de winkel of hotel koopt kijk dan of er een blauwe sticker op staat hij is niet te missen! aan de achterkant van je pakje..
Deze is goed gekeurd.

heb je deze niet dan heb je plof sigaretten gekocht..dat is echt heel vervelend!!

heel veel plezier in Tunesie!! want het heeft ook zijn mooie kanten daar!! :D

Liefs

bedankt voor de reacties meiden, en Inanna, bedankt voor de tips  
Mijn HA is in de zelfde plaats geweest als waar wij heen gaan (Hammamed) en inderdaad moeten we geen eten op de markt kopen, maar we gaan all-inclusive dus dat komt wel goed. Xal er zoiezo geen rauwkost eten en geen kraanwater drinken. Als ik daar op let is het volgens de HA geen probleem.
september moeten mijn man en ik inentingen halen, dat hadden we meteen al geregeld.

Enniewee, ik moet nog 6 pillen slikken   en dan is het klaar, dan stop ik. We gaan niet met condoom vrijen, want (zoals al eerder gezegd) heeft mijn man geen zin in dat gedoe met dat ding Dus echt ontpillen zit er niet bij.We zien wel wanneer we zwanger zijn. Misschien is dat heel snel al en misschien duurt het nog wel ff . Wanneer ik zelf op mijn hygiëne let in Tunesië, moet het allemaal vast wel goed komen.

groetjes koekeltje

Hee Koekeltje

Wat spannend. Nu komt het ook al echt dichtbij he.
nog een kleine week en dan voor het eggie.
Ik ben vandaag ongie geworden. Zit nog steeds te denken of ik nog een maandje zal wachten of direct er maar voor zal gaan. Mijn vriend maak thet niks uit.
Wanneer gaan jullie op vakantie??

Groetjes Jo

Hai meiden,

Hetzelfde dilemma heb ik in mei gehad... Zullen we nou voor of na de vakantie stoppen, haha??
Wij zijn na de vakantie gestopt, kwam ook zo uit met de pil eigenlijk.. Niet omdat ik bang was eerder zwanger te raken, maar omdat we het gewoon graag zo wilde..
Ik denk dat je gewoon moet stoppen als je er klaar voor bent en niet proberen na te denken over wat je evt. nog wilt gaan doen of dat je misschien wel ziek bent als je op vakantie bent..... Maarja, dat is dan weer mijn mening....
Geniet er in ieder geval maar lekker van, heerlijk in de Tunesische zon!!! Ik ben er ook geweest, in Sousse, was lekker zo'n luxe AI resort, maar daarbuiten was het inderdaad erg vies soms... Open riolering, terrasjes met open gaten in de vloer (moest wc voorstellen) Maar dat is al wel weer 5 jaar geleden hoor!!! Ik vond de medina wel echt superrrrr.........

Hé, geniet ervan en ik lees vast wel weer op het forum wat het geworden is...

xxxxxx Es

hey joh79

we gaan 25 september op vliegen. Heb er erg veel zin in.
wanneer gaan jullie op vakantie dan? en ben benieuwd of je al besloten hebt of je wel of niet gaat stoppen met de pil..... Ik moet nog 4 pillen......

groetjes nathasja

Hoi Koekeltje.

Nog vier pillen. SPANNEND!!
Hoe lang heb je de pil geslikt?

Wij gaan 7 september op vakantie en komen eind september weer thuis.
Ik denk dat ik toch nog een maandje ga wachten.
Ik ga er niet vanuit dat het in 1 keer raak is, maar stel je voor dat het wel gebeurd en je krijgt een miskraam, of je bent vreselijk misselijk. ook niet echt gezellig voor het stel waarmee we op vakantie zijn.
En aan de andere kant, wat maakt het uit om nog 1 maandje te wachten.
(aaaaaaaaaaaaaah ik wil het zo graag) Maargoed mijn verstand zegt, 1 maandje wachten.

Gaan jullie gelijk beginnen met klussen of wacht je nog even tot je uit jezelf ongesteld word.

Liefs jo

@ Inanna: Wij zaten in Hotel Riadh Palms en wij zijn op 28 juli teruggekomen... Op zich prima hotel en naar Tunesische begrippen ook schoon. Geweldig zwembad en superstrand!! Alleen het eten was een tegenvaller!! Prima vakantie gehad...

Wij waren ook in onze eerste ronde toen we op vakantie waren... Heb wel erg diarree gehad, maar ach... De mensen zijn heel vriendelijk en als je bij de apotheek naar een middel tegen diarree of misselijkheid vraagt, helpen ze je meteen!! Veel plezier in Tunesie!!  

Terug
Bovenaan